Citizen only deel 2

CITIZEN PROMASTER MARINE NY0040-09EE 200M

12 likes

Dat doe ik eigenlijk altijd met bestek.

@johngo ik ben verbaasd dat de Nighthawk in het echt tegenviel! Waar lag het aan?

Die van mij (maar dan niet de Blue Angels) is onderweg ergens tussen de VS en Nederland. Ik ben benieuwd (ook wanneer die aankomt …).

3 likes

Gefeliciteerd moest het zijn :joy:

2 likes

Thanks Pri! Ik had hem om tijdens het eten hoor :wink:

1 like

Haha gelukkig

Alleen waar was het dan etenstijd. Complex met zo n worldtimer :grimacing:

maakt dat zo veel uit dat transport en import en btw er tegenop weegt?
Ik kijk naar een CB0230, iemand een goede suggestie voor een uitverkoop ergens?

Niet altijd, maar in dit geval wel. Alleen heb je hem niet de volgende dag in huis :cry:

Fantastisch horloge maar hij valt mij persoonlijk een tikkeltje te groot op de pols met zijn 42mm.
Daarom in de verkoop en de Promaster Tough ‘Ray Mears’ besteld als grab and go horloge. Deze zal met zijn 40mm kastdiameter wel geschikter zijn voor mij…

2 likes

Deze gisteren besteld:

Ik zag dezelfde afgelopen november ook nog in de Te Koop sectie staan maar daar zat iets schade aan en geen originele doos. Of ben ik nu een mierenneuker?

6 likes

10 likes

12 likes

En deze vandaag bij Siebel met 30% korting.

16 likes

Crosspost.

14 likes

Wellicht wat laat en niet heel helpend, maar volgens mij is citizen kwalitatief even goed als seiko en over het algemeen iets goedkoper. En een andere stijl… Iets groffer / drukker qua ontwerp over het algemeen is mijn indruk. Mijn oude citizen heb ik jaren met heel veel plezier gedragen: onverwoestbaar.

2 likes

Heel cool horloge zeg :sunglasses:

Mooie combi met die band Stefan :ok_hand: past echt bij het horloge.

1 like

Thanks! De band was ooit voor m’n Turtle bedoeld, maar op de Citizen staat het eigenlijk beter.

9 likes

Leuk om te zien dat er steeds nieuwe Citizen liefhebbers bijkomen :ok_hand:t2::blush:

14 likes

:wink:

1 like

De kleur combi is in ieder geval toffer :ok_hand: op zo’n turtle vind ik een waffle strap altijd cool

1 like