Citizen only deel 2

Dank! Het is een 41mm horloge, zonder kroon. Pols 18,5
Citizen BM6831-59e.
De stalen band hen ík gewisseld voor een Barton Elite Silicone

1 like

Dat maakt een vintage Citizen ook leuk. Pakken en dragen. Geen gedoe even op tijd zetten en klaar. Ze doen het gewoon altijd.

Check deze eens. 1969!!

12 likes

Morgen overnemen van een plaatsgenoot

4 likes

Heel gaaf Abel!

Ben ook aan het kijken naar wat oudjes. Een mooie Cosmotron en zag laatst een alarm dater. Nog veel moois te ontdekken dus.

1 like

Wil even zeggen dat het Citizen topic toch wel echt 1 van de leukste is op HF niet? Iedereen is zo behulpzaam en vol in support naar elkaar. Mag ook wel eens gezegd worden :pray:

7 likes

Deze klatser zit op mijn pols dankzij @Tilo

Thx buddy. Ik ben blij.

9 likes

Yep, nu al spijt van :joy: Prachtig verder opgeknapt met glaasje, bezel, lumepip en originele band :star_struck: Heel mooi geworden en goed dat hij bij jou is terecht gekomen :+1:t3:

3 likes

Beauty Abel!

3 likes

Aangezien hier allemaal citizen liefhebbers rond hangen… Mijn world time mag het nest verlaten :wink:

12 likes

Oh, komt er een andere Citizen voor terug?

2 likes

Zet hem dan gewoon in het blauwe gedeelte.

2 likes

Slim opgemerkt :ok_hand: stond hij ook, inmiddels verkocht…

1 like

Vooralsnog niet Abel… Maar vast wel weer ooit :wink:

1 like

24 likes

[quote=“Silvester1987, post:3646, topic:291443”]
Vooralsnog niet Abel… Maar vast wel weer ooit
[/quote

Ik ben bang dat dat niet voldoende gaat zijn​:kissing_smiling_eyes::thinking:
Wellicht kun je je dan beter zelf maar verwijderen uit het Citizen ONLY topic 🤷🙋

Niet altijd dus de leukste topic. Geen Citizen meer betekent gewoon op zoek naar een andere familie eh, merk!

Nou MdeR, je bent gewaarschuwd zeg maar…

Gelukkig heeft de Citizen familie een hulpmiddel. Het is niet niks om je koffer te moeten pakken…

Direct hulp bij een psychische crisis

Een psychische crisis is een (meestal acute) psychische noodsituatie. De gewone hulp en/of middelen om rust te brengen, helpen niet meer.

• De Luisterlijn (088 0767 000). Dag en nacht bereikbaar voor een luisterend oor.
2 likes

Geen probleem :wink: het bier topic is alive and kickin’

2 likes

Als je zondag naar de Rikketik komt breng ik wel een leen Citizen mee🤗

Pak je koffer maar weer uit :grimacing::laughing::grin:

2 likes

citizen horloges zijn gewoon geweldige horloges in allerlei opzichten zoals prijs, techniek, duurzaamheid. als bezitter van 2 leuke citizens deel ik mijn ervaringen graag met andere citizen liefhebbers. ik ben ook absoluut niet jaloers als in dit topic citizen horloges voorbij komen die ik niet heb.

4 likes

:kissing_heart: zie je @MdeR … Alleen maar liefde hier!

2 likes

Deze blijft zo lekker :sunglasses:

@Zuid heb jij de jouwe ook nog?

3 likes