Citizen only deel 2

12 likes

Thanks Jesus!

Hierbij mijn andere Citizen Signature :innocent:

13 likes

na een drukke werkweek eindelijk tijd voor foto’s:
mijn huidige (Citizen only) collectie op dit moment…

hij is verre van perfect en nog niet af maar ik ben er wel erg blij mee

mijn plan voor de toekomst is 10 horloges maximaal (Citizen!) en waar ik wil/kan de collectie verbeteren

ik draag alle horloges afwisselend behalve de Ecozilla (facinerend horloge dat ik eigenlijk alleen draag als ik echt ga duiken)

voel je vrij om commentaar of tips te geven

13 likes

The Chronomaster! Wat mij betreft ‘the grail’ Citizen. Mooie collectie!

Die Ecozilla doet me niet zoveel, maar een Autozilla zou ik nog wel eens willen proberen zelf.Hier kan nog wel een Aqualand bij of heb je niet zoveel met digitaal?

1 like

Lang geleden dat deze nog eens mocht.

8 likes

Leuke collectie met veel variatie :+1:

1 like

mooi collectie tot hiertoe,
die bullhead heb ik ook,
eigenlijk hadden ze bij elke variant de subdails in dezelfde kleur als de hoofddail moeten maken,
dat had naar mijn mening nog mooier uitgekomen,
maar niet tegenstaande ben ik er wel blij mee,
anders had ik er geen zes :smiley:

1 like

ja!

Citizen Chronomaster heb ik ook in het vizier…. ik moet nog wel een tijd sparen maar vind ze bloedmooi, zeker nog iets voor de (verre) toekomst

1 like

Ik zit zelf te denken om nog een ‘field watch’ of een ’military watch’ (nylon strap / Citizen natuurlijk) te kopen…

Aqualand vind ik wel mooi maar is niet zo mijn ding (en ik heb al vier duikers)

Ik vind de bullsheads erg vet inderdaad: ze zijn een beetje apart maar daardoor juist mooi imho
De Ecozilla geldt naar mijn idee hetzelfde voor, alleen draagt ie niet lekker (ik heb vrij dunne polsen)

Ik heb verder niet zoveel met titanium, vast lekker licht maar heb een voorkeur voor staal

Dit is er 1 van de 8 die ik heb, zal alleen maar een foto plaatsen van 1. Anders wordt het een fotoboek :wink:. Wel zoals de vroegere CEO van fiat zijn horloges draagt, op de mouw :joy:

9 likes

Nou! Voor mij voorlopig ook meer dan ik aan een horloge wil uitgeven…

1 like

Ha! Zoveel mensen, zoveel wensen :grin: Voor mij geldt precies het omgekeerde: als 't effe kan Titanium… Gewoon gaaf; super sterkt en lichter dan RVS inderdaad.

2 likes

gewoon even titanium proberen. bevalt het niet dan zijn er vast wel liefhebbers voor het door jou ter verkoop aangeboden horloge. mij bevalt titanium goed.

2 likes

Fugu :green_heart:

11 likes

de NY0086-83L

wat mij betreft echt een mooi en fijn horloge :ok_hand:
ook met een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding :+1:

12 likes

Tijd dat dit voluptueuze vedergewicht ook weer even wat zomers daglicht opslurpt. :sun_with_face:

Ik blijf dit soort heftige AR op een Citizen een bijzonder iets vinden :slight_smile:

8 likes

Mag binnenkort het nest verlaten, wel een klatser hoor.

13 likes

10 likes

Z’n broer:

6 likes