Citizen only deel 2

Mijn like is voor nr 2 en 4 :+1: :yum:

Klopt, anderzijds heb ik nog nooit een Citizen verkocht… ik ga toch eens kijken denk ik :sunglasses:

1 like

Als je bij een dealer met twee Japanse merken werkt kom je nog eens wat tegen op het kantoor.

14 likes

Crosspost!

dit is een heel eenvoudige en klassieke Citizen (bm7108-81l)

beetje saai imho maar toch ook weer mooi en draagt heel lekker :ok_hand:

12 likes

Mijn beste :yum:

:peace_symbol:

8 likes

Prachtig idd.

1 like

Citizen Eco-Drive Titanium 2 maanden in bezit voor mijn werk.

Ook in het donker goed te zien…

13 likes

9 likes

Eenvoudig kan ook heel mooi zijn zoals de jouwe :+1: :+1:

1 like

na lange tijd deze toch maar eens op de pols gezwierd,

8 likes

Cross post :yum:

9 likes

beetje lomp is ie wel maar ook heel mooi :ok_hand:

vandaag dus tijd voor m’n Citizen bullhead

11 likes

11 likes

13 likes

17 likes

deze Nighthawk is m’n eerste Citizen en is ongeveer 15 jaar oud… heeft echt emotionele waarde…

jaren heel veel gedragen: op het werk (als ambulanceverpleegkundige), enkele jaren mee in de tropen gewoond, en ook veel mee echt gedoken (ook al is het geen duiker)

het staal heeft wel te lijden gehad maar het saffier is nog in top, en loopt nog helemaal perfect (radio controlled)
de kleine beschadegingen op het staal geven het horloge juist karakter naar mijn mening

20 likes

Het zijn toffe dingen ja. Al helemaal wanneer het al zo lang je maatje is :muscle:

De mijne is ook ongeveer zo oud en heb ik tweedehands overgenomen via marktplaats. Enkel nieuwe springbars nodig en hij was er weer klaar voor :+1: Toolwatches door-en-door!

3 likes

Is er een update over? @diashock?

3 likes

Ja hoor, ik heb 'n half jaartje geleden zo’n glaasje en ook gelijk een tiretteveer gekocht op de Jauce veilingsite.
Ik heb nog geen tijd gehad om het uurwerkje te reinigen en het glaasje te monteren , maar dat komt later nog wel, het heeft geen haast :smiley:
En omdat ik toch bezig was, heb ik ook nog deze Citizen Crystate mee laten komen.

11 likes