Hiervan zouden ze een “nieuwe” variant op de markt moeten brengen Wat een ding zeg!
Misschien komt deze variant ooit wel in Eco-drive uit? Dat zou geweldig zijn👌
Heel tof man! Voorheen vaak naar zo’n Attesa gekeken maar nooit een knoop doorgehakt. Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed
Welk horloge heb je op het oog?
Hey Nils, wil jij eens een foto maken van al jouw Citizens bij elkaar?
dank je voor het mooie compliment
ach, laat me dat nog even geheim houden,
het gaat in ieder geval althans voor mij toch de eindspurt van de mooie verzameling zijn
en dat ga ik met een dubbeltje doen als alles goed verloopt
als ik er aan denk wordt ik al zenuwachtig en krijg ik kippevel
maar ze moeten nog binnen komen
get out with a bang
Edit op mijn laatste opmerking: Het horloge van Wim is ouder en heeft een uurwerk uit de 5200 familie. Die van @Abel heeft een 7270 uurwerk.
Die van mij is in ieder geval van Juni 1969. En eigenlijk nog in nieuwstaat
Was jij niet aan het afbouwen?
Zekers… Al heel wat verkocht maar gaat niet zo snel als kopen
Kanonne Nils, het is (ondanks de verkopen) nog steeds een indrukwekkende vitrine!
Thanks Bert … Eerst eigenlijk de nieuwere horloges verkocht en later ga ik langzaam aan de vintage beginnen( die verkopen ook minder goed)
Was je me voor: ik viste achter het net, mooi horloge!
wat is je uiteindelijke doelstelling ?
een drie piece collectie?
Zullen er wel veel meer zijn … al 5 Signatures,Orca en een aantal vintage…kan niet echt een aantal zeggen
het is omdat ik m’n portefeuille “dicht gelijmd en gespijkerd” heb
anders zou ik zeggen, ik kom eens langs om te kijken wat ik van je over kan pakken, maar er moet er nog maar eentje binnen komen (betaald en besteld) en dan is het over voor mij met kopen
zorg er in ieder geval voor dat je er geen spijt van krijgt met al dat moois buiten te “gooien”
Komen vanzelf een keer in het blauwe gedeelte …Ik heb er absoluut geen haast mee
Komt goed…thanks