mooi, het is omdat ik momenteel reeds twee anderen op het oog heb, anders ging ik er ook voor
Zie de verschillende kleuren secondewijzer:
Oranje, geel en wit…
Ben wel benieuwd waarom Citizen de zondag in het rood uitvoert ik ga ze ook een mailtje sturen
Je kan het niet zien want heb de foto zaterdag gemaakt, zo in de war ben ik er van
Overigens als ze niet reageren kun je die vraag ook bij Seiko neerleggen. Wat is trouwens überhaupt het nut van een datum op een duikhorloge? #GoeieVraag
Dan kun je zien hoeveel dagen je al onder water bent.
Duhhu,
Dank voor het delen Robert. Uniek zo’n prachtig zakhorloge. Gelimiteerd tot 100 stuks, maar wat wordt de prijs?
Om je duiklog in te vullen.
Gave video
Volgens Sjx:
Price: US$9,000 or 1 million Japanese yen, excluding taxes
Kwam ik tegen op YouTube.
Kwam ik tegen op YouTube.
Dat is meer van belang voor professioneel en langdurig onderwaterwerk (saturation diving), dat kan een paar weken onder water zitten betekenen, dus is het wel leuk als je weet welke dag het is.
Maar dat is allemaal “verouderd” gereedschap, want alles gaat tegenwoordig met duikcomputers en verbindingen met een controlecentrum aan het oppervlak.
Dag/datum op een duikhorloge is eigenlijk niks meer dan nostalgie, en voor de hobbyduiker zou een waterdichte kookwekker eigenlijk ook al genoeg moeten zijn.
En nu zit ik te denken dat een duikhorloge met een duidelijk hoorbare “ping” op een ingestelde tijd nog best leuk kan zijn.
Kijk, zo leer ik nog eens wat!
Dank je wel.
NH9131 is niet helemaal nieuw, toch? Een sub -200 euro automaat met opengewerkte dial is wel leuk, maar ik word er niet heel warm van.
Afgelopen winter geïntroduceerd? Kwam in Insta feed langs als nieuw model. Vandaar.
We gaan door voor de koelkast!
According to our data record, the logo is a design of the radio tower releasing the signal and also represents the logo of our radio-controlled watch series.
We appreciate the opportunity to respond to your inquiry and hope this is useful.
Should you have any inquiries, please feel free to contact us. We would be most pleased to serve you.
Yours sincerely,
Customer Service
Citizen Watch Co., Ltd.