Citizen only deel 3

Geheel erg mooi :scream:

14 likes

Voor de geinteresseerden: Ik vond zojuist deze geinige vreemde eend op voorraad in italie. (1 hele :stuck_out_tongue: )

De 138,- die hier wordt gevraagd is toch net wat lager dan de gebruikelijke 170 á 180,- die hier gewoonlijk voor wordt gevraagd.

Heb er zelf eentje via een andere italiaan incoming :grin:

5 likes

Semi workmate vandaag :grimacing:

7 likes

Leuk ding wel voor een zacht prijsje :ok_hand:t2: Ik heb 3x geprobeerd de naam van de site hardop uit te spreken maar mein liebe ik kom er niet uit :joy:

1 like

Haha :smile: Gewoon blijven oefenen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is zeker een leuk ding. Sterker nog, ik heb hem eerder gehad en het is gaan knagen dat ik hem weg heb gedaan. Zag hem zelden voorbij komen totdat ik hem vandaag dus op twee verschillende sites tegen kwam. Gelijk maar de knoop doorgehakt :slight_smile:

8 likes

Soms moet je snel reageren haha :ok_hand:t2: Veel plezier ermee !!

1 like

Stoere Citizen! Welk type is dit?

1 like

Dit is de BJ5131-04H.

Onderstaand even een overzicht van de reeks.

(waar het verschil met de laatste 2 in zit weet ik niet :upside_down_face:)

Van die eerste staat er nog een witte te koop op amazon NL. Alleen is de 200,- euries die ze er voor vragen dikke onzin.

https://www.amazon.nl/-/en/dp/B003IHUGJC/?coliid=I3ALY7PGP87WCM&colid=1U3MRZ7SF70NY&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it_im

en 1 van de rechter chrono’s voor 300,- :joy:

https://www.amazon.nl/-/en/dp/B003JKKYCW/ref=sr_1_1?crid=2Q59Z26CV2NZO&keywords=AT2020-06E&qid=1665512843&sprefix=at2020-06e%2Caps%2C180&sr=8-1

2 likes

:wink: bedoel deze:

7 likes

6 likes

oh! :joy: Ik zal voortaan even het bericht openen waar iemand op reageert :sweat_smile:

Dat is de Citizen PMD56-2951 Landmaster. (een JDM model)

Meer leesvoer hierzo :slight_smile:

En fancy foto’s voor de spam! :grin: (is toch on-topic hier :stuck_out_tongue_winking_eye: )

10 likes

ik vind dit wel een hele leuke serie :ok_hand:
sportief en net even anders…
misschien toch maar bestellen :grimacing:

Zeker een mooie serie. Als het hetzelfde is heb ik er 2 van. :+1:

7 likes

Is die onderste nou blauw? Interessante kleur! :+1:

Edit:

Ook een leuk detail dat elke kleurstijl een andere secondewijzer heeft :grin:

1 like

Yes marine Blue. Eco-drive, titanium en saffier glas.

2 likes

Ja die specs zijn wel echt dikke prima. Nu ben ik benieuwd of er ook een blauwe versie is van de GMT :smile:

mooi hoor

1 like

13 likes

Goedemorgen aan alle Citizen liefhebbers

Fijne zondag

14 likes