Is de bracelet makkelijk in te korten? En is dit pin in collar? En hoe is de lume IRL?
Ja dus, zie ik net in het filmpje. Echt een knaller voor deze prijs!
Is de bracelet makkelijk in te korten? En is dit pin in collar? En hoe is de lume IRL?
Ja dus, zie ik net in het filmpje. Echt een knaller voor deze prijs!
Hij is pin en collar idd en gewoon hetzelfde in te korten als ieder andere metalen bandje.
De lume is er, maar het is geen dive watch.
Mijn cursor zweeft boven de buy button Ik denk dat ik ervoor ga
Hij heeft mij verrast, de laatste weken kocht ik de NY0100 (blauw titanium diver), Tsuyosa en deze.
Maar stiekem is dit misschien zelfs wel de beste match.
En terugsturen kan altijd nog
Ja ik vind 'm echt mooi, ook in blauw! De dial is echt heel clean, dat klopt. Maar als ik de chrono zie, dan zie ik toch liever de (te) cleane dial van deze. Ik denk dat je er ook niet snel op uitgekeken kunt raken hierdoor.
Ik heb de Citizen AT Worldtimer Red Arrows overigens om cleane dials te compenseren
Iemand nog een originele band liggen voor een AT8010-58E, hij is hier geknapt, op een plek waar je niet zelf nieuwe pushpins kunt vervangen dus (van buiten geen gaatjes )
Weet niet of het anders te repareren is? Zou elke juwelier dat moeten kunnen of perse een Citizen juwelier zoeken?
volgens mij wel, tenminste als hij ook horloges verkoopt, de schakelingen zijn over het algemeen bijna altijd wel gelijk, enkel de dikte van de pushpins kan variëren maar die moet hij wel kunnen vervangen.
Zal eens langsgaan, benieuwd hoe je zoiets dan repareert als je er van buitenaf geen pushpin in kunt schuiven en niet langs de schakels kunt.
Afgebroken stukje pin zit nog in de schakels
lijkt wel vintage
Is een prototype uit 1974, waarvan Citizen een paar jaar geleden heeft besloten toch op de markt te brengen. Vandaar de retro-look.
Wat een mooie wijzers zeg. Welk type is dit eigenlijk?
Thanks! Dit is een Citizen Signature Grand Touring
deze zat in de tijd bij de eerste eco-drive modellen van citizen,
maar deze is een heruitgave van dat vroegere model, wel in een andere kleur dail want de originele was schijnbaar blauw.
ze zijn in een gelimiteerde oplage uitgebracht, ik heb de zwarte genomen omdat ik vond dat deze het best afleesbaar is dan de blauwe
ik heb verschillende eco-drives in de collectie en ben er uitermate zeer tevreden over doordat ze zeer goed de tijd blijven houden in vergelijking met mechanische horloges in de collectie.
als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ze radio controled zijn, zo goed lopen ze
Dat zijn leuke dingen ja! Hier is de blauwe een poosje in huis geweest totdat ik besloot dat verborgen lugs niet mijn ding waren.
Hier op een custom strap die ik had laten maken omdat de originele mesh band hem geen eer aan deed.
Edit: