Jammer, met deze kun je niet de diepte meten dat kan met de JP wel😎
Klopt. De JP bevalt me vrij goed maar deze zit ook heerlijk hoor!
Wijzerplaat is Stunning👌
@jacobus ik ben vandaag door alle 3240 posts gelopen en steeds als ik een foto van dit horloge tegenkwam vond en vind ik 'm mooi. Wat is de ref ervan? Dank!
Merci
Tijdje terug heb ik een Citizen Promaster gekocht. Met de goudkleurige dial.
Heel groot nadeel vond ik de standaard rubber band die erbij zit. Door die grote ribbels aan de zijkant draagt het erg breed. En door het type rubber is het bandje zeer moeilijk in de passanten te krijgen. En met een kleine pols kun je de passant niet ver genoeg schuiven waardoor het bandje bij mij een grote flap houdt welke achter je kleding blijft hangen.
Dus eerder deze week een mooie two piece strap besteld en er gisteravond aan gezet. Staat, in mijn ogen, fantastisch. Foto’s in de avond genomen, dus kleurt wat donkerder weg dan de werkelijke kleur.
Maar ik ben helemaal happy met deze Promaster. Draagt comfortabel en relatief licht.
Paar foto’s van nieuwe band (foto 3 kleurt beste) en paar foto’s met originele band.
Dat was een lekker avondje lezen dan .
Dank je. Ben er zeer content mee. Had nooit eerder een Citizen. En zo ineens in een paar weken 2 stuks. Een vintage Cutlass en dus de nieuwe Promaster. De Cutlass ligt voor controle even bij een forumlid maar heb hier wel even een foto van een week terug. Geen idee of ik deze al had gedeeld haha.
Ik draag overigens een 22mm NATO op mijn citizen world timer. Dat vind ik echt een dikke aanrader. Het past echt goed bij de uitstraling van het horloge.
Als je dat doet, geeft je dat wat tijd om rustig uit te zoeken wat er met je band aan de hand is.
Had wat tijd over ja
Nu door naar deel 1 en 2
Staat leuk maar ik ben echt anti leren/nato/etc bandjes horloge hoort op staal hier op een enkeling na haha.
maf ding hoor dit!
Volgens mij heeft Citizen van de Cosmotron wel meer dan 300 verschillende ‘maffe’ modellen uitgebracht.
Ik ben er wel fan van
Deze hieronder is niet van mij, maar zou het zo willen hebben
Blijft ongelooflijk mooi