je gaat deze toch al niet wegdoen? Ik ben zoekende, dus…
Deze Chronomaster gaat nergens heen
Al contact gehad met Solojapan?
hè, het leidt weer nergens heen. Jammer. Met Magi contact, maar misschien begreep hij mijn vraag verkeerd: hij had alleen nieuwe doorgegeven
Super. Nog steeds op wishlist
Ja maar alleen in het buitenland, deze is officieel nooit in Europa geleverd.
Ik heb hem 6 mnd of zo geleden via MP gekocht. Maar onze kop koffie heeft al aangegeven dat je vermoedelijk wat verder(-weg) moet zoeken. Maar op andere veilingsites zie ik ze regelmatig voorbij komen. Net zo net als deze is.
ja hoor, nóg één! Er beginnen zich nu plasjes op mijn bureaublad te vormen. Vrouw helemaal overstuur, ziet het al helemaal gebeuren.
Koop een bosje bloemen voor de vrouw en vertel dat het allemaal wel goed komt
Tijd voor een crosspostje met het algemene NA-topic. Afgelopen woensdag deze titanium eco-drive met groene wijzerplaat als grab&go besteld.
Eerste indruk: ligt lekker licht om de pols. Wijzerplaat is lichter groen dan gedacht en daardoor nog beter geschikt voor lente en zomer. Lug to lug valt mij heel erg mee. Kan zowel smart als casual prima meekomen.
Band is wel een andere kleur dan de kast, beetje gekke keuze bij dit horloge. Dus wordt wss. Wel een aftermarket bandje: een groene nato of een leren variant.
Al met al voor €140,- prima deal.
Mooie werking in de dial ook, met die putjes rond de indices. Gefeliciteerd
Ik heb mn mond te vroeg open getrokken. Het is de AV0070 en gewoon in Nederland te koop. Sorry
ik heb mijn bullhead 2 jaar geleden nieuw online in België gekocht voor iets minder dan 500€ gekocht
het loont wel om even rond te kijken en te zoeken… of 2e hands: niet zo lang geleden had @jacobus en prachtige bullhead te koop voor een heel nette prijs