bm8560 garrison!? waarom wordt dat ding zo genoemd?
3 nieuwe. De linkse nog op maat maken. Die in t doosje gaat met de komst van deze eco-drive duiker waarschijnlijk weer door
Ik ga eens zoeken. Mijn dank. Zal m nu ook op maat maken.
Goedenavond Citizens!
Het is bijna volle maan …
Sow!
Hoe lang blijft dat goed zichtbaar? Daar kom je de nacht wel mee door …
maar je bedoelt eigenlijk: bijna weer ASTRONTIME! Toch?
Als ik dat zou bedoelen, zou ik dat wel opschrijven Hans.
Maar inderdaad er volgt eerdaags weer een Astron die de Tsuki-Yomi gaat verdringen (maar niet voordat het volle maan is, want dat is maandag al). Dan ga ik toch weer met een Seiko over straat. Wat een gedoe! Nou ja, ook leuk telkens wat nieuws.
dus?
Blijft een mooi modelletje.
Geniet ervan!
Ik snap je even niet Hans. Maar het is verder ook helemaal niet belangrijk, anders was ik er zelf op deze plek al wel over begonnen. Tip: Laat het los, je ziet 'm wel verschijnen als ik hem heb …
bevalt deze chrono niet?
ik laat het los.
Dit is geen chrono @Phyl.
De knopjes zijn wellicht wat verwarrend maar dienen om de tijd(zone)functies te bedienen. Deze Citizen Tsuki-Yomi bevalt serieus prima, echt hélemaal prima. Er is niets op aan te merken, maar ik heb inderdaad een Seiko Astron gekocht. Eentje die al een tijdje op het netvlies stond en weet welhaast zeker dat ik daardoor deze niet meer ga dragen. Vandaar.
zo slecht heb ik dus opgelet. Wel zeer mooi. Ook hier ga ik wat verder op verdiepen
Ik heb in mijn NA-Topic ook iets over de werking geschreven: Klik.
Hier ook nog een ‘leerzaam’ filmpje …
PS deze Astron staat op mijn netvlies: Klik.
Ik ga lezen en kijken. De astrons zijn erg zuiver in tijdgeving en degelijk, echter vind ik puur om te xien de citizen leuker
Hij blijft aardig zichtbaar, word wel wat minder uiteraard, maar in het donker goed te zien.