Ik heb er even een NA-topic aan gewijd, wat is dit een ongelofelijk leuk horloge. Maar ik kan er echt helemaal niets van vinden? Jullie een clou in welke richting te zoeken qua bouwjaar of typereeks?
Mijn nieuwste aanwinst is deze Citizen CB5947-80E. Ik miste naast mijn ± 15 jaar oude Citizen nog een wat nieuwer model van dit merk in de verzameling.
Het is een radio controlled Eco-drive horloge van titanium. De titanium band vind ik zelf niet zo mooi en wordt vervangen voor leer. De nieuwe band van Hirsch komt volgende week binnen. Om een indruk te krijgen heb ik er even tijdelijk een zwart leren band van Seiko op gezet.
Thanks Solo! Ben er ook wel tevreden mee!
Ik vind het plaatje dan weer te mooi om hier niet ook even te dumpen door een crosspost:
Met de Nighthawk is bij mij de voorliefde voor Citizen begonnen. Grote dial, smalle bezel, wat een prachtig horloge nog steeds.
Ik zou er graag safier in hebben trouwens.
Tof model David!
Blijft een leuk model idd en je krijgt veel, zeker voor de prijs.
Zo…waar heb je al die tijd gezeten dan?
je doelt op het horloge denk ik
haha
Onder de spreekwoordelijke steen.
Vandaag weer even uitsloven zoals @promaster het zegt met de Citizen 2852-264568 Saturation 800m duiker, hoevaak ik het horloge ook draag ik blijf hem prachtig vinden