Strakke vormgeving. Lekker hoor!
Denk ik ook. Het horloge is al niet groot en met een jubilee wordt het dan net iets te tiny winy.
Mocht iemand nou denken ‘hey zo eentje wil ik ook wel’, nou … zo eentje heb ik net in het blauwe gedeelte gezet voor €185,-.
Dat allemaal omdat @daffie een PMD56 uit Japan liet overkomen om ‘m hier weer aan te bieden. Een hele onverwachte en ietwat impulsieve NA, maar stiekem een van mijn citizen grails, de:
Same
Enjoy!
Die @daffie
En fijn Geert dat een van jouw grails zo binnen makkelijk handbereik is gekomen. Lekker horlogejaar voor je . Is je gegund!
Hoe weet je of de dag goed staat?
Ik geloof dat onze smaak in horloges steeds meer op elkaar gaat lijken.
Erg mooie vangst!
Geen idee hahaha en toen ik me vanochtend even afvroeg of het nou woensdag of donderdag was (vakantietijd he), bracht het horloge ook geen soelaas.
Maar gelukkig is alles digitaal bij dit horloge en de dagwissel van Engels naar Japans is met een druk op de knop geregeld. Dus geen draaien aan de kroon maar de dag rolt dan vanzelf. Heel speciaal om te zien wel eigenlijk.
Ik merk een soort krimp in m’n collectie en ook meer en meer gerichte aankopen. Dat is dan het voordeel van flipperen; op een gegeven moment komt er wat meer rust in omdat je ook weet wat je niét wil.
Oh echt? Hoe dan? Ik ga eens struinen op YT. Gaaf. En beter