Eens, ondanks dat het een C-shape is met korte lugs is een polsmaatje groter wel aan te raden.
Staat je goed! Ik denk dat mijn polsjes hier toch iets te ielig zijn; het is een mooie kast, maar ook een flinke jongen door de cushion vorm.
Idd. Is gek hoe anders deze 42mm valt. Thx.
Wow. Wat heeft deze gekost? En welk uitgavejaar?
Dat is een NOS vondst uit 1973, op een mooie band van Ko
Wat ik betaald heb weet ik niet meer en zou ik het wel weten dan nog niet vertellen omdat ik het niet relevant en ook niet chique vind om te doen. Hij is ook niet te koop
Voor dat geld krijg je ze alle vier neem ik aan
mooi om ze eenmaal te bewonderen maar om ze rond je pols te zwieren?
iig niet voor mij, ik krijg echt het gevoel dat ze dit model echt aan het uitmelken zijn.
lijkt op de editions die Seiko er ook uit blijft gooien
of zit @Aamon stiekem de hele dag op Seiko’s en Citizens te photoshoppen
prachtig !
Ik heb er even een NA-topic aan gewijd, wat is dit een ongelofelijk leuk horloge. Maar ik kan er echt helemaal niets van vinden? Jullie een clou in welke richting te zoeken qua bouwjaar of typereeks?
Mijn nieuwste aanwinst is deze Citizen CB5947-80E. Ik miste naast mijn ± 15 jaar oude Citizen nog een wat nieuwer model van dit merk in de verzameling.
Het is een radio controlled Eco-drive horloge van titanium. De titanium band vind ik zelf niet zo mooi en wordt vervangen voor leer. De nieuwe band van Hirsch komt volgende week binnen. Om een indruk te krijgen heb ik er even tijdelijk een zwart leren band van Seiko op gezet.