JDM only
Als je even zoekt hier op hf dat vind je de manieren om te importeren wel
ze zijn prachtig
@Piede en @jacobus hebben er enkele (geïmporteerd)
In Frankrijk.
Of bijvoorbeeld via Chrono24 rechtstreeks in Japan.
Die onderste is binnenkort op het forum te bewonderen
Ik kan niet wachten op de foto’s
Verdorie, ben je me voor
Moet er helaas toch op terugkomen @solo
Gisteren bij het horloge afdoen merkte ik een raar geluid. Volgens mij mag een automatisch horloge altijd wel iets van geluid maken maar mijn eerste idee was dat de rotor was losgekomen of er speling opzit… bij het draaien van het horloge hoor je deze een paar seconden langer doorlopen.
Ga er deze week even mee langs mijn vaste horloge adres hopelijk valt het mee.
Horloge liep verder wel gewoon netjes maar laat m nu bewust even liggen tot ik meer weet.
Wel nog snel even een nato geprobeerd nu ik de rubber strap er toch af had liggen. Toch meer mijn ding.
Ai. Good luck
De AQ4100-65L is al op HF aanwezig overigens.
@Puredevotion is de gelukkige eigenaar maar niet heel erg actief volgens mij.
Wanneer verwacht je die van jou @Piede ?
Ik zal em ongetwijfeld wat vaker posten dan Puredevotion
Ik ga em op korte termijn bestellen en dan duurt het nog een aantal weken denk ik. Weer een leuk vooruitzicht
Nog eentje
Had ze bij de release op bol gezien (partner lunatime). Ben post hier ff kwijt, maar in Duitsland was deze 2400; in Nederland 3700. Duitsland was ze zo kwijt. Had toen moeten doorpakken, maarja… twijfel, goede website, al die bla bla
Lag al enige tijd in de la!
45 jaar geleden gekocht en heel wat tijd onderwater doorgebracht, een nieuwe batterij erin gedaan en . . . . hij liep weer!
Straks glaasje polijsten en een nieuw bandje eraan en we hebben weer een leuk klokje.
Prachtige aanwinst