voor mij is de middelste echt de nr 1
3 weken geleden kreeg ik een heel bijzondere verrassing! Na een minder positieve ervaring met het kopen van een Breitling Aerospace Orbiter (en het weer inleveren daarvan) besloot mijn vriendin me te verrassen met het horloge dat eigenlijk op #1 op mijn verlanglijstje stond toen die nieuwe Aerospace uitkwam: een The Citizen in titanium met een washi wijzerplaat. In de versie die ik het aller-aller-allermooist vind: die met indigo blauw geverfd washi papier een een gouden secondewijzer, de AQ4100-65L.
Toen ik deze eenmaal om had was me wel duidelijk dat dit nóg beter bij mij past dan die Aerospace. Dat lijkt een heel ander horloge, maar de overeenkomsten zijn er zeker: beiden titanium, beiden HAQ (de Breitling is COSC gecertificeerd op 7sec/jr en beiden zijn horloges die lang niet iedereen kiest in deze prijsklasse en die je dus niet snel naast je in de trein nog een keer ziet )
Maar goed, wat een bizarre verrassing was dit! En wat een mooi horloge is het!
Wat een geweldige verrassing én horloge, gefeliciteerd!
Poah, heerlijk! Die AQ4100 kastvorm is zooo goed. En dan met die prachtige plaat erbij
Koester dat horloge. En zo’n attente vriendin!
Prachtige aanwinst!
Heerlijk zo’n verrassing. Prachtig horloge, gefeliciteerd
Prachtig! Veel plezier ermee.
Waanzinnig mooi horloge. Veel plezier ermee. Dat wordt genieten met zo een smaakvol horloge.
Schitterend!
Crosspostje, en vergeleken met sommige van de schitterende foto’s in dit topic een matig plaatje maar toch:
De mooiste die er is!
Nog steeds jammer dat die zwarte vrij snel was uitverkocht!
Had je de band er los bij gekocht?
Thanks! Ja, band er los bijgekocht. Moet zeggen dat ie op leer met de titanium-sluiting ook wel erg mooi is!
Beter plaatje voor de sfeer!
Achtergrond info.
Die groene en blauwe…
Maar 250 oplage per horloge. Zo jammer