Zo’n gaaf model dit. Ik hoop dat The Citizen meer modellen gaat uitbrengen in deze stijl
Is dat een blauwe secondenwijzer of lijkt dat zo?
Machtig mooi horloge!
Lille (FR).
leuk
Dit zijn echt twee woorden die je nooit in een post samen zou mogen gebruiken.
Nee, dat lijkt zo. Is gewoon zilverkleurig
Stuk voor stuk schitterende horloges!
Misschien dat ik eens begin met sparen, zodat ik mijzelf een The Citizen kado ga geven voor als ik volgend jaar december 50 kaarsjes mag uitblazen.
Even een NA posten…
Ik was eigenlijk al een langere tijd in de markt voor een horloge met een zwarte wijzerplaat. En omdat ik zo gecharmeerd ben van mijn AQ4100-06W ben ik op zoek gegaan naar een chronomaster met een zwarte wijzerplaat. Echter kwam deze niet in beeld en plotseling zag ik dit horloge met champagne dial voor een leuke prijs voorbij komen. Precies het tegenovergestelde eigenlijk en het is enigzins een impuls aankoop maar ik ben er wel echt ontzettend blij mee.
Hij is binnengekomen op een bracelet, maar daar houd ik zelf niet van dus snel overgezet op een kroko leertje.
Eerst de Specs
- 45mm lug to lug met 19mm lug spacing
- Solar ECO Drive met het 66A uurwerk
- Een mooie kastvorm met alleen polishing op de lugs maakt het een mooie spiegelende kast dat wel wat gevoelig is voor vingerafdrukken.
- Slechts 135 gram licht
- Het wijzertje voor de power reserve geeft een leuke extra, en geeft samen met de prachtige lume een wat sportiever uiterlijker.
En dan de foto’s
Een foto met bracelet gejat van watchuseek:
Al om al maakt hij de verwachting waar en zal deze zeker een lange tijd in de collectie blijven.
Hij kan in uitstraling niet tippen aan de AQ4100-06W, AKA “schuursponsje”, maar het is dan ook uit een heel andere prijsklasse. Wat ik fijn vindt aan dit horloge is dat hij wel makkelijk te combineren is met de kleding.
Voor een HAQ met zwarte wijzerplaat orienteer ik me nu op de GS SBGX261 of SBGX061.
Lekker Benny!!
Gefeliciteerd!
Staat mooi op leer!
Geniet ervan!
Mooi! Welke referentie is dit?
Thanks!
The Citizen Chronomaster AB9000-52L.
Dank!
Na een tijdje in de kist is het kleine wijzertje versprongen. Goed om te zien dat de power reserve indicator daadwerkelijk iets doet
Ja ik zie enige significant verschil Peter.
Lekker showen om ons te laten kwijlen.