opladen die handel!
Wat is hiervan de ref?
Ik heb even doorgeklikt op bol.com en kom uit op webwinkel luna time. Dit ziet er gezien de recenties wel legitiem uit, al is het wel een fors prijsverschil in vergelijking met Chrono24. Pas wel op dat je niet te maken krijgt met dropshipping sites met alle gevolgen van dien. De contactgegevens op de site maken al duidelijk dat het bedrijf niet in NL gevestigd is.
Dit is de AQ1000-66A
Pfff, zo mooi!
Het is een beetje raar, maar persoonlijk vertrouw ik bol.com en ga er vanuit dat zij er voor zouden zoegen dat het goed komt.
Dat gezegd te hebben, wel apart wat luna allemaal via bol.com verkoopt
Deze stond eerst op lunatime duitsland voor 2400 ipv 3700. Die was binnen no time uitverkocht nu weer beschikbaar voor 3700 overigens
Via welke Chrono24 sellers kopen jullie meestal? Ik vermoed dat de meeste dealers uit Japan via Chrono24 betrouwbaar zijn, maar ik vroeg me af of er bepaalde dealers zijn waar HF leden regelmatig bestellen.
Ik heb de mijne via ‘Happy Time’ op Chrono gehaald. Daar ging de communicatie en verzending erg vriendelijk en soepel
De goedkoopste uit Japan op Chrono24 en die niet op voorraad is en prijsvoorstellen accepteert
Waarom niet op voorraad?
Dan is ie in ieder geval nieuw en niet geretourneerd/winkeldochter/showroom-modelletje
Stil in dit hoekje.
De laatste maanden draag ik de indigo veruit het vaakste. En nog steeds regelmatig een “wow” gevoel tijdens het dragen.
De lume is ook waanzinnig!
@jacobus wil jij @Piede helpen wat meer leven en foto’s hier in te knallen?
Ik heb er helaas geen, anders deed ik heel graag mee
Thanks!