Nice alvast gefeliciteerd! Ben benieuwd!
![]()
![]()
![]()
![]()
De blauwe versie voor EUR 2400 op Uhrforum voor de geïnteresseerden.
https://uhrforum.de/threads/citizen-the-citizen-aq4100-14l-limited-edition-blau.580166/
Prachtig hoor naar je GS ![]()
![]()
![]()
Weten jullie het verschil tussen de AQ4091-56E en de AQ4060-50E?
Heb je niet helemaal goed gegoogled… Zijn meer verschillen.
Maar je hebt gelijk, ik was iets te snel met op verzenden drukken. Zit er verschil in de dial? Dat kon ik niet helemaal terug vinden. Heeft de AQ4091-56E een andere dial?
Verschillen @Swashy ?
Lume, kast, wijzerplaat, band, indices, tekst onderin de wijzerplaat (Japan A060 etc).
Eigenlijk is alles anders behalve kroon, uurwerk, datumvenster en de logo’s ![]()
De De Citizen heeft sinds vandaag gezelschap van een wat minder prominent familielid. Blij met beide horloges ![]()
Poehh lekker hoor.
Die rabo reader erbij vind ik dan weer erg grappig.
Mooi stel ![]()
Ik heb wat foto’s opgezocht van de AQ6110-10L, echt echt mooi. Ooit wil ik zoiets (of toch een GS?)
Oeh, dat vind ik een mooie combi van de witte met de band. Welk bandje is dit? #wilikook
Ik worstel een beetje met de fit van de titanium band van mijn The Citizen, weet iemand of voor deze banden hetzelfde geld als met de Grand Seiko banden? Dus met verstelling met 1/3 schakel.
Zitten er twee 2/3e schakels bij je band?
Even gekeken en lijken inderdaad 2/3e links. Dat biedt ineens helemaal andere mogelijkheden.