Citizen only deel 5

21 likes

Vers vanuit Japan, band moet nog op maat.

Band ondertussen op maat, maar overweeg hem toch weg te doen…

image

12 likes

Waarom?

1 like

De lichte wijzerplaat is mij iets te formeel. Anderzijds een goede toevoeging aan mijn gshock, casio en garmin. Denk dat ik hem te weinig zal dragen, en ik wil niet iets houden om de toevoeging. Ik wil het dragen :slight_smile:

2 likes

Snap ik, jammer van het wachten geweest. Is wel een hele mooie toevoeging btw.
Is een toevoeging überhaupt nodig? (als HF’er zal antwoord ‘ja’ zijn :joy:)

2 likes

15 likes

ik heb hem ook en ben het met je eens: ik draag hem juist bij formele kleding en dan is ie echt top…

om die reden houd ik hem juist… ik heb namelijk nog veel sportieve horloges in mn Citizen only verzameling (nu 18 stuks)

3 likes

ik doe er nog tien bij :wink: :smiley:

1 like

12 likes

1e bull head. Nog nooit eerder gehad.

16 likes

14 likes

15 likes

12 tot 6 uur lichtval
6 tot 12 uur schaduw

20 likes

De BN0000 (monocoque) doet het zo vreselijk lekker op de Islander Jubilee! Deze heeft trouwens het onverkrijgbare saffier erin zitten. Ik kreeg pas door hoe uniek het is, toen ik het horloge al een tijd had.

18 likes

20 likes

18 likes

Mijn titanium :mechanical_arm:

18 likes

ik heb deze Citizen BN0262-59W (40.5 mm dail) al een tijdje op het oog:

gold tone inderdaad maar ik merk bij mijn gold two tone Tsuyosa shore dat deze verrassend draagbaar en echt eens wat anders is…

wat vinden jullie van deze Citizen, goud (kleur) en de draagbaarheid hiervan?

foto van internet, ik heb hem (nog) niet

6 likes

260723_2_02

Nieuwe Tsuyosa NJ0238-57E, een gelimiteerde met een gestructureerde, zwart verloopende wijzerplaat met warm goudkleurige indexen en markeringen op de lunette, wat zorgt voor een doorleefde afwerking in plaats van het helderdere kleurenpalet (waar de Tsuyosa-lijn om bekend staat).
Copyright Notebookcheck.nl

12 likes

Dag vrienden. Zit al eventjes naar dit mooie modelletje te kijken:

De Promaster Land (als het goed is?) JV1007-07E. Zijn er forumleden met ervaring? Is zijn prijskaartje het ook echt waard, of zijn er betere soortgelijke? Op de tweedehands markt zie je hem vrijwel altijd in near-new conditie. De prijzen zijn dan ook zo dat ik hem net zo goed nieuw kan aanschaffen. Ik ben groot ana-digi nerd en dit zou ook iets totaal nieuws aan de collectie zijn. Alvast dank :slight_smile:

3 likes