Citizen only deel 5

20 likes

10 likes

Rondje Veluwe met de beater:

12 likes

Vandaag binnen gekomen vanuit Japan.

Citizen Attesa.
Solar mer titanium band en altijd de juiste tijd.

20 likes

Gaaf man!

Celebrating the 50th anniversary of Eco-Drive, Citizen has announced a new model in The CITIZEN range, the AQ4093-56W. This has a plant-dyed green washi paper dial, with golden seconds hand and eagle logo. The hand-dyed green washi paper dial is created using a traditional multistep process, first using a yellow dye made from Ibuki kariyasu silver grass and then using an indigo dye in the correct proportion to produce the vibrant green coloring.

The Super Titanium case is 40mm in diameter and 12.2mm thick. It utilizes the A060 Eco-Drive calibre with an annual accuracy of ±5 seconds, independent hour hand and perpetual calendar. This model is a limited edition of 650 units

26 likes

Citizen viert 50 jarige bestaan van Eco Drive…
5000 stuks Limited Edition
Citizen Eco drive PHOTON

11 likes

eigenaardig model; de combinatie van smalle band tov de case oogt voor mij uit proporties.
De plaat is wel cool

Nou daar zijn ze dus. Op zich leuk dat ze de moeite hebben genomen een nieuw horloge uit te brengen, zoals bij de 50th Anniversary Titanium Technology.

I like

20 likes

Ja bizarre specificaties eigenlijk ook wat je allemaal in dit horloge krijgt. Ik vind hem echt heel erg cool.

1 like

Als ze dit nou eens met een nieuwe kast zouden doen

2 likes

in deze?

9 likes

The Citizen + Limited Edition 650 stuks =. prachtig horloge maar (voor mij) onbetaalbaar

dat wil zeggen mogelijk kan ik hem absoluut gezien wel betalen maar is het dan niet meer in verhouding tot andere belangrijke zaken

2 likes

Heeft iemand hier een idee voor een doornsluiting voor een The Citizen?
Ik heb wel beide vouwsluitingen maar vind een doornsluiting vaak wat lekker zitten.
Ik kan echter nergens een (the) Citizen doornsluiting vinden in 16mm…

Citizen blijft innoveren met zijn Eco-drive series. :+1:

2 likes

15 likes

7 likes

Vandaag wat racen :grin:

11 likes

13 likes