en vandaag de NA even op punt gezet: gereset, uitgelijnd, uur gezet, datum gezet, jaarkalender gezet,
en nu kan hij gaan zonder er naar om te kijken, alleen zorgen dat hij op tijd en stond licht ziet ![]()
Nu de secondewijzer nog ![]()
Maar mooi duo!
ach, de één of de andere haalt de ander nog wel in zeker ![]()
Lekker paartje ![]()
Mooi model, automaat las ik. Maar beperkte oplage
E.T. is going " Home " ![]()
(Erg) dun horloge?
toch mooi hoe ze zo’n horloge zo goed kunnen bewaren in al die jaren ![]()
maar, (zo op die foto te zien)… is dat bandje nu niet ietsiepietsie te dik voor het horloge? ![]()
het kan gezichtsbedrog zijn ook hoor
Mooi man!
Hoi Jacobus, het is nog het bandje dat er tijdens de aankoop opgezet was.
Ik ben altijd wat laat met het wisselen van horlogebandjes en soms koop ik liever een mooi horloge erbij inplaats van een andere band.
Met een stuk of 80 horloges loopt het bedrag voor nieuwe horlogebandjes behoorlijk op, het zijn niet bepaald koopjes een mooie horlogeband.
Het maakt een horloge wel helemaal af als het er echt bij past.
Deze is van mijn vader geweest maar liep niet meer en had veel krassen op het glaasje. Dus deze heeft 10 jaar in een la gelegen. Nu zelf flink schoongemaakt, geserviced en opgeknapt. Nu is deze weer klaar om van te genieten!
Knap werk,die kan uw vaders avonturen weer aanvullen ![]()
In Hong Kong is er een nieuwe Blue Angels. Als je alle Blue Angels and Blue Impulse Citizens wilt sparen, dan wordt het wel een heel dure hobby, want ze blijven maar met nieuwe versies komen elk jaar…
Overigens is er iemand die er een website van heeft gemaakt, ik heb hem geholpen met de onbekendere JDM modellen.
Citizen Blue Angels Watches Archive – Citizen Blue Angels Watches Archive
De nieuwe Blue Impulse limited editions moet hij ook nog toevoegen:

CA4665-59L 900 stuks

CA4661-09A 500 stuks