volgens mij is het een nepper,
je ziet het citizen logo niet op de dail (tenminste ik toch niet)
zoals op deze foto:
deze is wel een eco-drive geen quartz, dus
volgens mij is het een nepper,
je ziet het citizen logo niet op de dail (tenminste ik toch niet)
zoals op deze foto:
Dat zijn beruchte neppers.
Is er een soort van Horlogepolitie waar je dit soort advertenties kunt melden? Of heeft dat allemaal geen zin?
Een echte nepper vrees ik
De website zit in het buitenland, zinloos om daar iets mee te doen vrees ik. Neppers op eBay e.d. kun je met meer kans op succes wel melden.
Citizen zal er niet wakker van liggen, en de mensen die erin trappen… tja, leergeld.
Hele foute site.
Wegblijven bij dit soort meuk.
Haha. Je hebt gelijk ben ik bang. Ik krijg zoveel advertenties van horlogewinkels over uitverkoop en acties en alles. Ik ben nu nog een gewillig en voornamelijk onwetend slachtoffer. Ik klik overal op. Maar ik bestel voorlopig alleen maar bij betrouwbare winkels. Op HF leerde ik dus dat Kish een ok winkel is terwijl dat niet zo leek. Irisimo was nog wel het meest riskant maar blijkt ook in orde. Het zal ook wel een keer misgaan. Comes with the territory when you want to zit op de eerste rij voor een dubbeltje.
Een topper👌
stom rotweer ![]()
van de week een telefoontje gekregen dat er een horloge terug is gekomen van herstelling,
en aangezien ik niet in of naar de stad wil rijden met de auto en deze trip met de fiets doe moet ik wachten op beter weer ![]()
er zijn momenteel twee horloges voor herstelling weg en deze zou klaar liggen:
en de tweede die nog in behandeling is is deze:
nu maar hopen tegen dat het weer betert dat ook de tweede hersteld is ![]()
als ik ze dan alle twee kan afhalen doe ik meteen deze binnen voor herstelling:
het uurwerk loopt vast als alle wijzers kwart na drie bereiken, dus even een nazichtje + onderhoud
duimen op beter weer dan? ![]()
Wat is er met de bovenste? Zo oud is dat horloge nog niet toch?
tja, dat ik het ook niet weet,
hij heeft steeds op de winder gezeten net als alle andere automaten,
hij heeft wel eens binnen geweest voor een ander safier glaasje (zonder bubbel)
bij het verwijderen hebben ze het origineel glaasje niet heel kunnen houden, mss is daar dan wat restjes (stof deeltjes) van het gebroken glas in het uurwerk terecht gekomen?
wie weet?
Vorige week weer iemand blij gemaakt. Zijn citizen was stuk…
Hij had geschud en in het raam gelegd voor een uur.
Ik heb hem verteld dat ik er twee dagen aan gewerkt had. 2 dagen met mijn lampje.
Werkt al een week zonder problemen
Hij had zijn portemonnee al getrokken. Heb hem uitgelegd dat het heel duur ging zijn.
€3,20 en heb het maar meegegeven.
Lekker bezig!