Citizen only deel 5

Altijd handig zo een blacklight torch :flashlight:. :+1:

En je tanden zien er ook leuk uit met licht in je giegel. :grin:

1 like

Citizen WR100, naar schatting van rond de eeuwwisseling. Met nieuwe batterij en pakking weer helemaal tiptop!

39 mm, 19 mm Geckota mesh

17 likes

Een two tone blijft ook wel leuk vind ik…je moet er van houden natuurlijk :laughing:

21 likes

Vandaag mijn in december bestelde Citizen Skyhawk binnen gehad :+1: Het horloge voelt robuust en degelijk aan en de eerste indruk is zeer positief :grinning:

10 likes

12 likes

Mooie klok. Heb die van mij al twee jaar en zeer tevreden mee.

11 likes

Snap ik :wink: ik moet zeggen dat ie mij meer bevalt dan gedacht :+1: Die stalen band bij jouw staat er trouwens ook goed op :ok_hand:

1 like

12 likes

Blijft mooi he

11 likes

Mooi en gemakkelijk :+1:

1 like

vandaag terug van herstelling,
dus meteen op de pols

12 likes

NB1060-12L op de band voor de NB1050.

27 likes

Bij wie laat je die vintage Citizen servicen? Ik heb een Super Deluxe waarvan de urenwijzer soms meesleept met het verstellen van de tijd namelijk

2 likes

Wegens omstandigheden een poosje niet op het forum rondgeneusd, maar mijn citizen liefhebberij is er niet minder om.

Deze monocoque kocht ik omdat de bezel netter is dan degene die ik had. Maar ik kreeg de bezel van dit exemplaar niet los (de ander wel) dus maar besloten twee monocoques te houden :rofl:

13 likes

ik ken twee adressen waar je voor deze horloges terecht kan,
voor België: Bedrijfsinformatie van Horloge.be • Horloge.be
voor Nederland: Horloge winkel Breda • Horloge.be

1 like

Heel knap👌

1 like

Hier ook maar even delen, gebold saffier glaasje en een jubilee band, wàt een upgrade! :star_struck:

17 likes

Stoere bink💪

1 like

16 likes