Haha ja hij is wel gewoon aanwezig. Hij mag dat ook zijn vind ik, voor dit type horloge. Maar misschien valt hij dan net te groot. Die groene kun je wel hebben, dat weet ik zeker. Maargoed daar moet je maar net zin in hebben
Plaatje voor de sfeer, de groene bezel bepaalt eigenlijk optisch de grootte. Das met die zwarte toch anders omdat je daar de kast duidelijk nog achter ziet
Ja, Islander Watches. Zoekfunctie: BRAC 88. Momenteel discount, geen extra kosten en binnen een dag of 8 a 10 in huis. Met geschroefde links, dus makkelijk op maat te maken.
Ik vind de 37 prima voor mijn pols (17/17,5 cm) Een wat beschaafder formaat, de eerste submariners hadden ongeveer dezelfde afmeting met 18 mm lugs. Houdt het totale gewicht ook prettig.
Dan zou ik niet voor de 44 kiezen ![]()
erg mooi horloge, ik twijfel nog want ik kijk ook naar de SRPK29K1. Keuzes, keuzes.
Die zou ik lekker laten liggen. Is een automaat en dat loopt voor mij althans niet nauwkeurig genoeg. Een Eco heeft een afwijking van een 4 a 5 seconden per maand (!) Met die SRPK is dit meestal al meer per dag. Bovendien is het een zwaar lel en geen ISO certified diver. Om over de uitlijning nog maar te zwijgen. Is ook te groot voor jouw pols, daar ga je je gegarandeerd aan ergeren.
O, wacht, hij is 38 mm toch? Maar dan nog …
Mijn Long Island bracelet is net toegekomen.
Hieronder vers geïnstalleerd op de eco-drive duiker.
Bevalt me heel erg. ![]()
8 februari besteld, vandaag in de brievenbus. Ik koos voor de 20 euro verzending, dat zou dan inclusief importkosten moeten zijn. Heb inderdaad niets extra moeten betalen.
Gefeliciteerd! ![]()
Mooi hoor!
nice!
het geeft ze echt een boost ![]()
ik vind ze ook best wel tof, zou er best eentje willen hebben tzt…
iets bekend over de prijzen en de beschikbaarheid in europa / Nederland?
€449,-
Wel humor. Lijkt wel een minecraft zwaard
Heel gaaf!
Het concept is leuk bedacht, maar dat Minecraft-achtige zwaard vind ik echt niks. Ik begrijp dat de katana een belangrijk cultureel symbool is in Japan, maar Citizen had dit subtieler en beter kunnen uitwerken. Bovendien is dit niet de eerste keer dat een katana als wijzer wordt toegepast; hieronder staan enkele voorbeelden
neen, dank u, ik heb vier tsuyosa’s in de collectie gehad en er zijn inmiddels al terug twee vertrokken,
en met deze twee blijf ik het doen, ben niet van plan mijn collectie vol te gooien met allerhande tsuyosa’s ![]()
dito
mee eens