Citizen only deel 5

Citizen lanceert de smallere versie van de 8 serie

Case size 39,3 mm
Dikte 10,4 mm

13 likes

Oeh, das wel lekker

2 likes

mooi, maar hier heb ik er ook reeds twee van (eerste generatie), dus deze laat ik ook weer voor wat ze zijn :smiley:
teveel series 8 is ook te druk :wink:

1 like

Ik heb exact deze afweging :joy:

Okaaaayy nu word het interessant. 37mm please.

1 like

oei die serie 8 & nieuwe serie tsuyosa shore zijn voor mij wel ech interessant en een aanvulling op wat ik al heb

toch maar een nieuw horloge kistje aanschaffen binnenkort… de 3 (ieder plek voor 5) die ik heb zijn vol…

nouja 15 of 20 horloges (Citizen only) is nog steeds niet echt veel … toch? :grinning:

4 likes

Ik twijfel idd nog over de 37mm promaster. Je zou zeggen dat ze de trend van kleinere horloges eindelijk inzien en hier gewoon een variant gaan maken met andere dial kleuren en met bracelet?

Een groene variant zou ik namelijk kopen.

1 like

Stop met twijfelen, en bij BOL stuur je hem gratis terug als het niet bevalt.

Ik zou graag een 37 Pepsi zien, zoals de NY automatic. Die zou ik onmiddelijk kopen. Verder is de 37 nu mijn meest gedragen horloge. Loopt heel nauwkeurig geen omkijken naar. En met de Islander bracelet is ie helemaal af :+1:

Een oranje variant zou ook leuk zijn. Dus werk aan de winkel voor Citizen :smile:

1 like

Die dubelle bezel met rond op 6 kant op elkaar gestapeld vind ik maar nirks.

Totdat ik die two tone zag. :sunglasses:. Wat een beest man!

2 likes

İk vind ze wel gaaf :ok_hand:t4:
Prima kast maat en een dikte van 10,4mm zal hij wel lekker om de pols zitten vermoed ik

2 likes

Wat is de definitie van veel :slightly_smiling_face:

1 like

:point_up_2:nee joh, je begint pas Jeppe :wink:

1 like

Aan variatie onder de Tsuyosa’s geen gebrek. Elk model heeft wel wat, de een mooier dan de ander. Toch heb ik nooit de behoefte gevoeld er een variant bij te nemen.

Na veel dragen nog steeds blij met mijn blauwe wijzerplaat met structuur. Het blijft het horloge dat ik het meest draag.

6 likes

FYI the Tsuyosa x seconde/seconde/ release is live, but apparently only on the French storefront, so delivery only in FR/BE.

Hey Tsuyosa, het is een collaboratie met seconde/seconde dat is een wijzermaker uit @Jeppe73 Frankrijk. Dus het is shout-out naar een kunstzinnige customizer.

Het heeft in principe niet meteen met de catana te doen.

ik heb dezelfde tsuyosa als jij maar ik was zo verrast door de looks, feel en kwaliteit dat ik er best nog 1 wil

misschien two-tone of een iets ander maatje, of een leuke kleuren variant…

Dat snap ik. Ook los van de prijs. Puur kijkend het horloge, ja echt helemaal fan.

Deze roept bij mij een beetje hetzelfde gevoel op:

6 likes

Na 5 verschillende kleuren Tsuyosa’s heb ik juist de behoefte gevoeld om andere varianten te nemen om het te ervaren…

De small second variant bijvoorbeeld ben ik erg gecharmeerd van, vooral de wijzerplaat en de armband zijn anders en mooier vind ik.

Dit geldt ook voor de andere variant, waar ik volop kan genieten bij speciale gelegenheden

11 likes

Volgens mij bedoel je deze ?

10 likes

Nee de zwart gouden.

1 like