Citizen only deel 5

Waardeloze foto :woozy_face:

Dit ten eerste, en ten tweede zal dit bedrag er ook in de toekomst nooit voor betaald worden.

1 like

Zou kunnen, ze komen af en toe langs met witte of zwarte wijzerplaat, maar deze heb ik al een tijdje.

2 likes

Citizen foto spamming…

19 likes

op vakantie :ok_hand:

16 likes

Nice Jeppe :ok_hand: Hoe bevalt de band?

9 likes

ik moet eerlijk zeggen dat ik deze gewoon orgineel met stalen band heb gekocht… maar er zijn inderdaad ook versies die niet een stalen band hebben…

1 like

De mijne zit op een combinatie van rubber en textiel. Lang, groot en lomp, maar zit uiteindelijk wel lekker

11 likes

Springtime :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

18 likes

Onlangs gearriveerd. De kleur vond ik wel spannend. En de praktijk is nog een beetje wennen. Maar het is wel lekker uitgesproken vrolijk en verbergt veel verschillende kleurtonen.
Het liefst had ik die blauwe plaat met verticale textuur van de NK5020-58L gehad, alleen zocht ik quartz en geen automaat.

Desondanks erg blij met het model en het turquoise geeft een lekker zomers gevoel.

Ik had iets andere wants: quartz, titanium, day-date en stalen bracelet op een daily beater. Daardoor iets heel anders gevonden dan voor mij gebruikelijk, en mijn eerste Citizen.

Nu nog zalm en donkergroen en dit Zenshin (AW0130-85) quintet is compleet.

12 likes

Frans dagwiel? Hebben ze dat allemaal?

Nee, deze kwam binnen uit Italië. Het is dan ook een Italiaans dagwiel. Op zondag lees je DOM. Maar je kan het ook op Engels afstellen.

Vanuit Spanje en Italië kwam ik iets voordeliger prijzen tegen. En volgens mij was turquoise ook niet overal verkrijgbaar.

Kan iemand hier bevestigen wat voor dagwielcombinatie de in Nederland geleverde Zenshins hebben?

Ik zie nu dit in Italië, niet eerder gezien:

En de Chronos herinner ik me ook niet direct, maar dat zal aan mij liggen, alles staat ook op Citizen EU.

6 likes

Citizen Australië lanceert de nieuwe Tsuno

De grapefruit kleur is wel lekker zeg, 38mm :ok_hand:t4:

6 likes

Een NA-tje! Heel blij mee, ik blijf zo in de Japanse sferen :smiley:

14 likes

Heb deze sinds een paar dagen en wat een prachtig horloge is het toch! Titanium, automaat en prachtige kastvorm en band. Mijn goedkoopste horloge sinds jaren maar echt een favoriet :heart_eyes:

22 likes

14 likes

14 likes