Citizen only deel 5

JG2170-59Y] CITIZEN

This item will be released on March 15, 2026.

$270

Ik vind hem leuk.

13 likes

13 likes

Citizen Tsuyosa Shore review van Jody

6 likes

6 likes

Nieuwe Citizens…

7 likes

10 likes

13 likes

Garrison.

14 likes

Pfffff ik blijf ook maar naar de 37mm promaster kijken. Benieuwd hoe die op de jubilee staat. Vet zeg!

1 like

Alvast een nieuwtje op basis van een betrouwbare bron binnen Citizen: dit jaar is 50 jaar Eco-Drive, of meer specifiek, 50 jaar sinds de Crystron Solar uit 1976, een gouden jubileum dus voor solar Citizens, en dat gaan ze in maart vieren, en er komen ook special editions, waarbij het thema dus goud is. Verdere details heb ik niet (hij mag niet alles verklappen uiteraard), maar volgende maand weten we dus meer.

12 likes

Spannend!

11 likes

10 likes

10 likes

The CB1115-50B has a 38mm diameter Super Titanium case that is 8.5mm thick, and utilizes the H149 Eco-Drive radio sync calibre.

The CB1145-67A has Roman numerals and a textured inner dial section. This model has a 38mm diameter Super Titanium case that is 7.0mm thick, and utilizes the H147 Eco-Drive radio sync calibre. This is the world’s thinnest radio sync Eco-Drive and the same thickness as multiple H147 models that have been released since the calibres introduction in 2024.

De dunste!

Da’s best bijzonder!

6 likes

12 likes

Okay, ben nu serieus aan het kijken voor de 37mm promaster. Ik ben nog aan het twijfelen. Is alles een beetje in verhouding qua specs? Ik heb best smalle polsen 6,25 inch. Wil dan sowieso voor de islander bracelet gaan en dan toch de oyster omdat ie iets meer understated is dan de jubilee (ook hier nog niet over uit) wie overtuigd mij? (Of moet er van af?) :joy::grin:

1 like

Volgens mij ben je al overtuigd. :blush:
Gaat hoe dan ook prima staan om je pols. De Island Bracelet maakt het plaatje idd wel compleet.

Ik wist eigenlijk niet dat ze een jubilee versie hadden ook, heb je daar een link van?

Ik moest voorheen enkel automaten hebben, maar sinds ik die Eco-drive heb, komt er bijna niets anders meer van het schap.

1 like

deze eo-2020-05l is van mijn zoon (heeft dunne polsen)

met de orginele band prima leuk horloge…
sinds kort met de stalen band (LIW) en dan is het een echte topper die hij echt graag draagt…

ik had nog een kortingscode… uiteindelijk 38 USD betaald voor de band en verder weer geen extra kosten

13 likes

Haha ik ben denk ik idd al overtuigd :grin::grin:. Hierbij linkje voor de jubilee:

Oyster is meer toolwatch vibe, jubilee toch weer iets meer vintage… keuzes… ik denk dat jullie hier binnenkort een NA kunnen gaan zien :face_exhaling::grin:.

1 like