Citizen only deel 5

bij de blauwe is de bezel ook met een blauwe tint,
al de anderen zijn met een zwart getinte bezel.
ze hadden die anderen ook evengoed met de kleur van de plaat kunnen uitvoeren :face_with_diagonal_mouth:

4 likes

Goed gezien ja! Was me niet eens opgevallen

2 likes

Ja, dat maakt dit model zo leuk!

1 like

Leuk weetje, de synthetische robijn komt van Kyocera, een Japans bedrijf dat ook in NL actief is.

Ik heb een aantal Citizens uit de jaren 70 gemaakt van gekleurd keramiek, ik vermoed dat die materialen toen al van Kyocera kwamen, ze verkopen namelijk nog steeds dezelfde kleuren.

5 likes

Ik weet dat Citizen eind jaren '60 begin jaren '70 ook plastic en bakeliet gebruikte.
Bij jouw keramiek Citizens staat UHC op de achterkant?

Hola!

Ik zoek een 18mm Nato voor mijn Citizen Garrison 37mm. Iemand goeie tips? Max 20 eu.

8 likes

15 likes

De forumsponsor, zo rond de 15 euro prima nato’s. Redelijk ruime keuze met verschillende soorten hardware.

1 like

Ja, UHC = Ultra Hard Ceramic.

1 like

13 likes

17 likes

19 likes

New release

4 likes

Een :+1:voor het aanreiken van nieuwe releases,maar wederom een voorbeeld van marketing á volontè,naar mijn bescheiden mening weliswaar,voor mij is deze vorm van kinderlijkheid een brug te ver.

Kennelijk heb ik iets gemist in september, want dit Suratto gebeuren is nieuw voor me. Een soort nieuwe Stiletto range of een budget Eco-Drive One @ €299. 4,7 mm.

5 likes

En naar wat ik online kan vinden een lug-to-lug van 43-44mm. Fijn compact dus. Wel cool. Alleen de wijzers lijken me wel heel dun.

Blue wednesday.

7 likes

17 likes

Case size, 36,6mm / dikte 4,5mm / Eco drive / 160 st

16 likes

Heb je hier ook het referentienummer van?