Ow, en als je de minutenwijzer bedoeld, gaat elke 15 seconden een tikkie verder
Het ging over de grote wijzer dus ik neem aan de minutenwijzer. Die gaat bij mijn radio controlled, elke 10sec, een miniscuul sprongetje vooruit
Niet gezien maar leuk klokkie.
Had je die zo gekocht?
Stom hƩ. Zo word je vern#&kt
Ik moet even nadenken⦠maar ik snap je nu
betere werk
meen je⦠en inderdaad wat eerder al genoemd werd, moet je hier ook al op lettenā¦pffff
Hopelijk is ie nog te reddenā¦
Zo man, die is vet! Nou als ik die had deed ik hem echt niet weg
HĆ© @GewoonD ik heb hem nog
Ik had een 2e gekocht in januari. Was in mijn ogen een mega deal
Maar eerlijk, ik draag hem eigenlijk niet. Mijn duikers draag ik liever.
Ochja nou je het zegt kan ik me nog wel herinneren dat je postte dat je er āānog 1 gekocht hadāā.
Ja ik heb zelf niet zoveel met duikers haha, ben er zelf nog heel blij mee alleen twijfel zelf of ik de band ga wisselen⦠vind 'm eigenlijk āāte ielāā ogen t.o.v. mijn andere Citizen, en voelt/klinkt ook wat blikkerig.
Oh echt ā¦Aan de fotoās die ik gezien heb lijkt het toch een solide stalen bandā¦valt dus erg tegen? En wat ga je erop zetten dan?
Is het ook wel, alleen vergeleken met mān (ruim goedkopere) AT8010-58E voelt/ziet het er minder uit.
Zit tussen de oren denk ik hoor, puur omdat ik vergelijk heb haha, draagt heerlijk en op fotoās doet 'ie het ook goed
Hier tijd geleden eens een bracelet (ik meen uit Spanje?) voor bij zien komen die ik niet terug kan vinden, maar zoiets al dit misschien https://www.strapcode.com/store/22mm-solid-316l-stainless-steel-endmill-watch-bracelet-seiko-diver-skx007009011-button-chamfer-p-4109.html#.WpsWmOfvKM8
Zou die van mān AT8010-58E eens willen passen op de CC maar krijg die met geen mogelijkheid los
Wel dezelfde maat dan? Van de ATā¦
Beide 23mm jup