Citizen-only Topic

Ow, en als je de minutenwijzer bedoeld, gaat elke 15 seconden een tikkie verder

Het ging over de grote wijzer dus ik neem aan de minutenwijzer. Die gaat bij mijn radio controlled, elke 10sec, een miniscuul sprongetje vooruit :smiley:

Niet gezien maar leuk klokkie.

1 like

Had je die zo gekocht?

1 like

Stom hƩ. Zo word je vern#&kt

2 likes

Nu is die veel mooier - gaat toch niks boven de oude Citizen werkhorloges :innocent:

4 likes

Ik moet even nadenkenā€¦ maar ik snap je nu :smile::smile:

En deze dan? Is net aangekomen in ons koude kikkerlandje op weg naar mijn warm huisjeā€¦

3 likes

betere werk :heart_eyes:

1 like

meen jeā€¦ en inderdaad wat eerder al genoemd werd, moet je hier ook al op lettenā€¦pffff
Hopelijk is ie nog te reddenā€¦

1 like

Vrijdagavond plaatje

13 likes

Bengā€¦en er is er weer 1 binnenā€¦van @Abelā€¦

de GPS CC3005 F150

10 likes

Zo man, die is vet! Nou als ik die had deed ik hem echt niet weg :joy::joy::joy:

3 likes

Groeten van zā€™n broertje :sunglasses:

Mag ik vragen waarom ā€˜ie wegmoest @Abel?

5 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

HĆ© @GewoonD ik heb hem nog :joy:

Ik had een 2e gekocht in januari. Was in mijn ogen een mega deal :heart_eyes:

Maar eerlijk, ik draag hem eigenlijk niet. Mijn duikers draag ik liever.

1 like

Ochja nou je het zegt kan ik me nog wel herinneren dat je postte dat je er ā€˜ā€˜nog 1 gekocht hadā€™ā€™. :smile:
Ja ik heb zelf niet zoveel met duikers haha, ben er zelf nog heel blij mee alleen twijfel zelf of ik de band ga wisselenā€¦ vind 'm eigenlijk ā€˜ā€˜te ielā€™ā€™ ogen t.o.v. mijn andere Citizen, en voelt/klinkt ook wat blikkerig.

1 like

Oh echt :open_mouth: ā€¦Aan de fotoā€™s die ik gezien heb lijkt het toch een solide stalen bandā€¦valt dus erg tegen? En wat ga je erop zetten dan?

Is het ook wel, alleen vergeleken met mā€™n (ruim goedkopere) AT8010-58E voelt/ziet het er minder uit.
Zit tussen de oren denk ik hoor, puur omdat ik vergelijk heb haha, draagt heerlijk en op fotoā€™s doet 'ie het ook goed :sunglasses:

Hier tijd geleden eens een bracelet (ik meen uit Spanje?) voor bij zien komen die ik niet terug kan vinden, maar zoiets al dit misschien https://www.strapcode.com/store/22mm-solid-316l-stainless-steel-endmill-watch-bracelet-seiko-diver-skx007009011-button-chamfer-p-4109.html#.WpsWmOfvKM8

Zou die van mā€™n AT8010-58E eens willen passen op de CC maar krijg die met geen mogelijkheid los :joy:

1 like

Wel dezelfde maat dan? Van de ATā€¦

Beide 23mm jup

1 like