Vintage is leuk maar het moet wel mooi schoon zijn vind ik.
Van die lagen DNA ertussen brrrrr.
Ja vies ⦠heb jij speciaal spul voor bv rvs banden of gewoon een sopje?
Dit dus en dan een beetje boenen met een oude tandenborstel.
Droog blazen en klaar!
Daarna gebruik ik nog wel eens wat fijn polijstmiddel om na te poetsen
voor wat extra gloss.
Maar alles met de hand dus geen machines of Dremels.
Heb gelukkig veel āschoneā horloges van handelaren gehad maar ook wel eens een stalen vintage bandjeā¦manā¦manā¦wat daar afkomt
Gisteren deze menās bz0016-50e eco-drive grand complication uit de signature collection binnen gekregen vanuit de states. Een erg mooi en grandioos horloge. Hier ben ik zeer content mee.
Aparte Citizen zeg, nog niet eerder gezien. Veel draag en kijkplezier gewenst
Top!
Ik heb hem hier in Nederland ook nog niet eerder gezien. Een super mooi horloge. Dank ješ
Dank ješ
Mooi!⦠Deze nog niet tegengekomen in mijn zoektochten naar The Signature line⦠veel plezier met deze
Dank je. Ik was er al een tijdje naar op zoek en gevondenš
Fijne horloges! ā¦Heb na mijn gouden die ik zelf nieuw had gekocht de andere versies ondekt(wist geeneens toen dat ze bestonden) en de serie compleet gemaaktā¦de blauwe had ik zelfs NOS te pakken
Wow, je hebt altijd baas boven baas
Mooie verzameling zeg. Zoek nog een andere bezel insert voor die van mij. Maar waar zoek je zoiets. Op eBay komt ook niet echt iets voorbij.
Ja dan denk ik een donor horloge waar de bezel nog goed is of een hele goede versieā¦maar ze komen inderdaad niet veel voorā¦ik zal het ook in de gaten houden
Toevallig
WTF⦠er staat dat deze van titanium is gemaakt, lijkt er op maar of het echt is??
Die mist nog in jouw verzameling
Nehā¦2x dezelfde stijl/kleur hoeft niet van mij
Een Ana-Digi die ik nog niet eerder zag :
https://uhrforum.de/citizen-digi-ana-vintage-t352534
Das een hele aparte ja, serienummer staat er welā¦Ik heb wel eens zoiets aparts gezien en daar vroegen ze veel meer voorā¦
Die Duitsers hebben vaak aparte modellen, ik ben pas ook een goudkleurige SARB035 (maar dan ander typenummer)daar tegengekomenā¦