Te koop
Deze ligt ondertussen al een half jaar te verstoffen. Met een icoon als deze kan dat eigenlijk niet, dus mag hij door naar de volgende.
De (verplichte) lijst van info is als volgt:
Merk/Model: | Citizen Orca |
---|---|
Leeftijd: | September 2024 in mijn bezit als 2e hands aankoop. |
Specificaties: | |
Diameter: | 46mm |
Dikte: | 15mm |
Lengte: | 48mm |
Bandaanzet: | 14mm |
Band: | Originele rubberen strap. In tegenstelling tot de foto’s zijn beide keepers aanwezig. |
Uurwerk: | Citizen E168 Ecodrive |
Glas: | Origineel gebold mineraal - krasloos! |
Water resistance: | 200m |
Conditie: | Bijna nieuw: Geen krassen te vinden op het glas, de case, bezel of bodem. Hoogstens een beetje een stoffige strap. |
Factuur/Certificaat: | Geen |
Originele doos/accessoires | Enkel het horloge zoals op de foto’s. Wel komt hij in een 3d-geprintte case; een kanjer als dit zonder case is heiligschennis ![]() |
Verzending: | Kosten en risico koper. |
Prijs: | €250,- Excl. bovenstaande verzending |
Opmerkingen: | Voor de scherpe lezer: de Promaster Sky van de archief foto’s is ook onderweg naar het blauwe. Informeer even en misschien dat een leuke combi mogelijk is. ![]() |
Disclaimer | Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. |
Vragen mag altijd! 
Recensies:
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.