PMX56-2571 en BJ8010-53E zijn exact hetzelfde qua specs maar de eerste was voor Japan en de tweede voor de rest van die Aziatische markt. Enige verschil was dial opschrift en beiden zijn inmiddels “buitengewone” horloges!
Hoi Frans! Het zou mooi zijn de bijschriften bij de ‘exploded view’ te ontcijferen maar ik realiseer me dat het met de resolutie van het plaatje niet mee zal vallen. Doe niet teveel moeite hoor!
Mwah komt wel goed. Zal allemaal niet zo heel spannend zijn, alleen technische praat vertalen naar het Engels wordt wel een drama
Ga er morgen achteraan.
blij dat ik ook een Citizen liefhebber ben
en het verheugd me een liefhebber te zien genieten van zo’n mooi en zeldzaam horloge
het is een toch niet alledaags model maar toch geslaagd in mijn ogen
hij geeft in ieder geval de indruk alles aan te kunnen
een terminator van de andere horloges zou je bijna kunnen zeggen
geniet ervan en zeker niet wegdoen hé!
1 PARASHOCK STRUCTURE
3m hammer test is performed from the top of the watch and the side of the crown, and the movement continues to operate without damage.
A harsh test with a hammer impact that is 3 times the JIS standard diver watch and 5 times the general watch
2 SHOCK RESIST BEZEL
The upper surface of the bezel is susceptible to shocks even when the assembly is down, and the effect leaves large damage to the dial needle. Insert a shock absorbing packing between the bezel and the case body, and the movable bezel protects the body from shocks.