Geen mening, als het horloge er zonder datum was, dan was ik gelukkig. Mocht dan zelfs met pukkel zijn, die haal ik er zelf wel af.
Precies dit, goed verwoord
Met beleid en liefde zelf gedaan.
Thnx voor je compliment!
Oke doen we vandaag polletje & reacties
Best interessant om beide te analyseren.
Uiteraard.
Ik heb zonder gestemd want de puist vind ik (uiteraard mijn mening en ik heb geen Rolex) alleen bij Rolex horen. Voor de overige merken; maak gewoon het datumvenster wat groter .
Er schijnen hele volksstammen te zijn die een datumpuist mooi vinden. Je ziet ze vaak in de rij van de bakker op een camping, heb ik wel eens gelezen.
Ik vind het niet mooi.
Zonder!
Deze is wel heel mooi
Zonder maakt voor mijn gevoel het horloge een stuk stijlvoller. Persoonlijk hou ik daar van.
Met maakt 'm af. Zonder maakt 'm kaal en de datum te iel. Ik zie dat veel mensen hun Citizen verneuken. Dat is jammer.
Daar valt ook weer wat op af te dingen.
Ik ben groot fan van de dunnere Zenshin in super titanium.
9,8mm is wel erg goed, en dan ook nog zonder PCL. En geen kleine seconde die te dicht op de midden-as staat.
Ik heb ook ‘met’ gestemd. Normaal gezien ben ik geen fan van zo’n vergrootglas, maar als je het weg haalt valt de datum te klein uit.
Een tsuyosa zonder datum zou leuker zijn.
Ik heb 3 tsuyosa’s en vaak erover gedacht om ze eraf te halen maar nu ik hem zo zie zonder is mijn mening bijgesteld. Ik vindt de datum zonder loep helemaal wegvallen. Dus heb “met” gestemd.
Voor mij 100% zonder cyclop, heb zelf de groene camo versie en vind het perfect zonder de loupe.
İk vind hem ook erg mooi maar toch mis ik de datumvenster
Waarom vind jij het niet mooi ?
Wat voor jou als verneuken uitziet is voor een andere verademing🙂
Ik vind het over het algemeen een saai horloge, op een enkele uitvoering na. De cyclops maakt het model nog enigzins interessant. Die er dan afhalen is naar mijn mening dan ook echt zonde.
Om dezelfde reden dat ik niet van afgekapte cijfers hou. Ik vind het niet mooi.
Gelukkig vinden we niet allemaal dezelfde dingen leuk