Citizen Tsuyosa met of zonder cyclops ?

:thinking: Bedoel je nu zonder datum maar wel met pukkel? En dan haal je die er af?

1 like

Nog nooit gezien, ben benieuwd naar je foto’s

1 like

Juist, alles voor een versie zonder datum

ZONDER :ok_hand:

2 likes

Zo ja je ogen nog goed zijn hecht je denk ik weinig aan zo n puist op je glas. Zonder lijkt me altijd mooier. Maar voor sommigen is t n praktisch iets.
En bij Rolex is t wel weer n typisch iets.

2 likes

6f0853add51a16b147ca17c11f711bd2bc6f5c80_2_1000x1000~2
Zolang je geen leesbril nodig heb , prefereer zonder natuurlijk. :eyes: :blush:

3 likes

Ik vind het juist wat extra’s toevoegen, los van het praktische. Ik zeg ‘met’ :star_struck:

1 like

Avec Loupe … !!

4 likes

Ja ik denk dat leeftijd hierin ook een belangrijke rol speelt

2 likes

Met!

2 likes

Wat mij betreft, elk horloge waarbij die puist verwijdert is ziet er meteen veel beter uit.

1 like

Ik hou hem lekker met vergrootglas. Dan kan ik de datum zien. De pukkel stoort me totaal niet.
Hoort gewoon bij het ontwerp wat mij betreft.

3 likes

Nice👍🏽

1 like

Ik sluit me hierbij aan, ik kan me er ook niet aan storen en bij sommige horloges vind ik het wel een leuke extra :man_shrugging:

1 like

Ik heb diezelfde gele nog steeds met pukkeltje. En eigenlijk stoort me dat helemaal niet. Wat me wel stoort is de band. Alle randen zijn zo scherp dat ik iedere keer mijn leren bank kan poetsen om de krassen te verwijderen. En het voelt gewoon niet af. Een afronding of een chamfer zou het horloge meer comfortabel maken.

1 like

Daar heb ik geen last van
Vind hem niet scherp voelen

Deze is standaard zonder cyclops, wat me opvalt is dat de datumvenster formaat hetzelfde is met cyclops. Of vergis ik me ?

2 likes

Identiek. :eyes:

1 like

Zonder is mooier… maar… het zou het voor mij compleet maken als het venstertje iets groter zou worden of een soort van omlijsting krijgt. Dan oogt het wat groter. Nu vind ik het vrij klein.

Op mijn Zenshin vind ik het datumvenster ook zo iel overkomen. Dit is denk ik een van de redenen waarom ik hem bijna niet draag :see_no_evil: :sweat_smile:

5 likes