Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Spreekt deze je niet aan?

4 likes

Zojuist deze besteld in een opwelling. Ben heel benieuwd hoe hij er uit ziet in het echt :sweat_smile:

12 likes

Jawel hoor, erg fraai :+1:

1 like

Siebel, he? Ik krijg 'm hopelijk ook binnenkort :wink:

2 likes

Nee horloge.nl ofzo, en toevallig was er nog een kortingscode beschikbaar dus dan maar eens proberen. Of het wat is

Ah ok, ik heb deze aanbieding gevolgd: Leuke (online) aanbieding gezien? Deel V - 461 van spekboy7

2 likes

19 likes

7 likes

Ga je never nooit niet spijt van krijgen. Draag hem bijna dagelijks en ben elke keer weer verrast hoe mooi hij is.

10 likes

NA!

12 likes

Zozo. Ik heb 'm ook binnen dankzij de bonnengekte van Siebel.

Ik zit nog een beetje op de wipstoel wat ik ervan moet vinden. Ben ik de enige die een beetje underwhelmed was bij het eerste aanzicht?

Ik zal morgen in het zonlicht nog een keertje kijken :smile:

8 likes

Zal hier wel druk gaan worden haha

Veel Siebelyosa exemplaren in aantocht.

5 likes

@Golf Wil 'm wel voor de kortingsprijs.

Dat kan ik goed voorstellen, alleen vind ik een product retour voor €270 versus het hier verkopen van de bonnenwaarde een iets te groot verschil.

1 like

Ik had 'm ook wel gewild, de gouden Tsuyosa. Maar heb er een Seiko ‘Tank’ van gekocht voor mijn vriendin. :slight_smile:

5 likes

Ik hoop dat ik ook snel hier kan posten, ik krijg de gele voor mijn verjaardag! :star_struck:

1 like

Ik de mijne als het goed is morgen :raised_hands:t4:

3 likes

Mijn NA even aan de tand gevoeld en moet zeggen dat de prestaties van het Miyota uurwerk zoals het fabriek-af is afgesteld niet tegenvalt, gezien de ruime tolerantie van -10/+25 sec. per dag. De beat error is ook opmerkelijk netjes.

10 likes

14 likes