Zal hier wel druk gaan worden haha
Veel Siebelyosa exemplaren in aantocht.
Dat kan ik goed voorstellen, alleen vind ik een product retour voor €270 versus het hier verkopen van de bonnenwaarde een iets te groot verschil.
Ik had 'm ook wel gewild, de gouden Tsuyosa. Maar heb er een Seiko ‘Tank’ van gekocht voor mijn vriendin.
Ik hoop dat ik ook snel hier kan posten, ik krijg de gele voor mijn verjaardag!
Ik de mijne als het goed is morgen
Mijn NA even aan de tand gevoeld en moet zeggen dat de prestaties van het Miyota uurwerk zoals het fabriek-af is afgesteld niet tegenvalt, gezien de ruime tolerantie van -10/+25 sec. per dag. De beat error is ook opmerkelijk netjes.
Gister had ik een beetje ‘meh’ gevoel bij het unboxen. Misschien een combinatie van lange werkdag, uitpakken in het donker en een felrood sweatshirt?
Deze Tsuyosa heeft namelijk wel echt een passende outfit nodig. Want vandaag dacht ik wel echt
Welke Ref. is dit?
die ga je nergens vinden,
dat was oorspronkelijk de rode maar die heb ik verwisseld met de groene,
het hele verhaal vindt je hier
Een jaar terug ook een horloge met zo’n hemelsblauw plaat gekocht. Ik was heel tevreden en onder de indruk van de kleur. Maar éenmaal aan de pols deed dit hemelsblauw niks. Heel vreemd.
Ik hoop dat je Tsuyosa je wel blijft bekoren.
Ik vind dit heel herkenbaar, maar ik draag ‘m nu voor de tweede dag en hou ‘m sowieso aan tot het voorjaar. Ik heb wel het idee dat de wijzerplaat heel specifieke kleding en weersomstandigheden nodig heeft om te shinen. Ik was gewoon een beetje underwhelmed omdat de visuele impact op foto’s groter lijkt.
Hah! Hij komt jouw pols ook al drie dagen niet af hè? Ik ben een band aan het proberen op te bouwen
Allemachtig wat een verhaal en wat een designinzicht. Gaaf dat het gelukt is en de kleurencombis zijn waanzinnig
Een nieuw horloge moet altijd ingedragen worden
Straks krijgt die een mooi plekje in mijn horlogekist als die straks af is en dan moet die de aandacht delen met de andere horloges