Klopt ja, erg aangenaam dit model
Blijft toch wel een heel lekker horloge. Mis m wel. Misschien als er een keer wat keks in het blauw beland dat ik de verleiding weer niet kan weerstaan . Blijven posten die foto’s!
Lekker topic. Overweeg serieus die gele. Maar moet 'm nog wel in het echt zien en voelen. Die band oogt als een bandje van een kermishorloge, no offence. Schijn bedriegt?
Hoe het bandje oogt is subjectief. Ik vind het lekker smoelen. Zeker voor de prijs. Als het bandje voor jou aan een kermishorloge doet denken dan vrees ik dat dit horloge niks voor jou is. Wel eens gezien op een handgemaakt lederen bandje.
Drie foto’s uit de oude doos.
Smoelt ook zeker goed. Gezien de hoeveelheid leden die dit horloge hebben/willen kan het niet anders dan goed zijn. En het is ook een Citizen en geen ali expres horloge.
Ook gezien al die andere mooie horloges die jullie hebben ben ik wel overtuigd hoor. Dat is een van mijn redenen om recentelijk lid te worden hier
Ga 'm binnenkort zelf aanschouwen, werkt nog beter dan plaatjes
Echt een leuk horloge. Alleen op mijn dunne polsje toch te groot vrees ik. Hopelijk komt er een 36/37mm uit.
Ik zou dit net kunnen hebben maar ik zie hem persoonlijk liever op 38mm. Gelukkig is dat niet zo anders had ik voor dat ik het wist diverse Pantone kleuren in bezit.
Jawel hoor, erg fraai
Siebel, he? Ik krijg 'm hopelijk ook binnenkort
Nee horloge.nl ofzo, en toevallig was er nog een kortingscode beschikbaar dus dan maar eens proberen. Of het wat is
Ah ok, ik heb deze aanbieding gevolgd: Leuke (online) aanbieding gezien? Deel V - 461 van spekboy7
Ga je never nooit niet spijt van krijgen. Draag hem bijna dagelijks en ben elke keer weer verrast hoe mooi hij is.