Alleen denk ik niet dat Kremer de witte Tsuyosa levert. En die wilde ik wel hebben.
Ah nee dat klopt dat is blijkbaar geen standaard editie?
Was hier niet verkrijgbaar, alleen in Azie dacht ik. Misschien komt 'ie hier nog wel beschikbaar.
Geen hacking op dit horloge?
Nope.
Supergaaf joh. Ik heb sinds gisteren de normale met zwarte plaat. Deze nog incoming daarna kijken wat blijft
Iemand die nog een hele wilt ?
Het verplichte (!) rijtje: Te koop: Citizen Tsuyosa Yellow. Nieuw. Hij is bijzonder fraai, hele mooie kleur. Maar voor mij wat iel met z’n 40 mm. En daarnaast zocht ik een quartz, maar heb me laten verleiden door de fraaie wijzerplaat en ‘bang-for-buck’, want dat is het zeker. Merk en model: Citizen Tsuyosa NJ0150-81Z Gele wijzerplaat Diameter: 40 mm. Leeftijd: 22-11-2022 aangekocht. Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 23-11-2022 ontvangen. Factuur en/of certificaat: Fa…

Iemand die nog een hele wilt ?
Een hele gele!
Deze is fraai idd.
Hahaha nice
Hij is mooi he?
ja. zekers. T two tone, de band maar ook zekers de plaat
zal m eens op maat gaan maken
Vandaag weer om de pols! Heb toch wel mn twijfels, de klik is er niet helemaal helaas. Vind het echt een mooi horloge en hij draagt comfortabel maar kan niet helemaal wennen aan de rechte lijnen
Je inbox zal nu een paar verzoeken krijgen denk ik
Die zouden welkom zijn hoor . Ik kan geen berichten in het blauwe gedeelte plaatsen vanwege m’n trustlevel maar zou hier graag iemand anders de kans geven hem uit te proberen.