Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Thanks man! Maar ik moet preventief voorlopig even stoppen met horloges kopen :joy:. Al helemaal die niet op mijn permanente lijst staan. Volgend jaar 1 horloge kopen denk ik en daarna wordt t eens tijd dat ik voor m’n einddoel ga sparen…

4 likes

Spannend ! Wat is je einddoel/Grail?

1 like

Een two-tone 16233 uit mijn geboortejaar (1988). En als beater een Black Bay Pro.

3 likes

Ik ga de mijne ook weg doen, design is echt goed en draagt lekker… vindt alleen het blauw niet tof genoeg. Ga toch op zoek naar geel of naar een van de nieuwere kleuren die zijn aangekondigd.

De bracelet heeft er wel voor gezorgd dat ik voor mijn Orient Kamasu een jubilee stijl bracelet (strapcode) ga zoeken.

1 like

Vandaag binnen gekomen.
Lichte twijfel of het wat voor me is :thinking: morgen even bij daglicht bekijken…

Wat denken jullie?

14 likes

Ziet er goed uit :ok_hand: Stuur maar op :rofl: Ik wil ook die gouden. Waar kun je ze bestellen @ReizendeOomRoel :blush:

1 like

Fraai hoor!

1 like

Heel erg mooi :heart_eyes:

Lastig om de juiste kleur van de wijzerplaat op de foto te krijgen…
In daglicht is de plaat een stuk donkerder en is de sunburst veel minder aanwezig.
Erg blij mee :star_struck:

17 likes

De eerste zonder pukkel denk ik😊

13 likes

Daar heb ik nog nooit eerder aan gedacht, die Fifty Fantoms. Is wel heel iets anders dan dat er nu in mijn collectie zit. Heb je goede voorbeelden hiervan?

1 like

vandaag deze, wachtend op zijn broertje :laughing:

8 likes

1 x omgehad maar de klik blijft uit.
Hij gaat daarom naar t blauwe deel.

7 likes

En hij was zo mooi man! Ik vind m echt gaaf. voor dat geld blijft hij gewoon bij mij.

Mijn gewone zwarte staat wel te koop

2 likes

De klik die ik met de gele vanaf t begin had heb ik niet met deze, hoewel t een mooi horloge is.

2 likes

Is een groene niet wat voor jou?

2 likes

De groene vind ik ook mooi, maar ik zit alweer te loenzen naar de Tiffany :flushed:

2 likes

Haha ja dat kan ook. Ik ben wel benieuwd naar hoeveel “Tiffany” hij is vergeleken met bijvoorbeeld de Tissot PRX Tiffany/Mint. Op foto’s lijkt de Citizen vooral lichtblauw, wat overigens ook erg fraai is.

Mocht je interesse hebben in een ruil, wil ik die two-tone wel eens proberen ipv de groene. :+1:

1 like

Ja foto s zeggen niet alles.
Ik zal erover denken.:+1:

1 like

8 likes