Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Ga jij het eerst proberen? :smile:

Heb het gedaan bij een groene Tsuyosa van een collega.
Was zo gepiept! Even heet maken en je pulkt hem er zo van af.
Daarna glaasje poetsen en klaar.

7 likes

Met een gasbrander :rofl:

Waarmee heb jij dat gedaan?

Gewoon met zoiets als deze:

2 likes

Gelukt! :ok_hand:

8 likes

Stukken beter hoor. Dat ding zit er echt voor de sier want 90% zorgt het voor een geblokkeerde blik op de datum window.

1 like

Nieuwe kleurtjes! Waarvan 2 (Europese versies) zónder cyclops :ok_hand:t3:

En een nieuwe Tsuyosa versie met sub second en nieuwe quick release bracelet. Wat vinden we ervan?

18 likes

Ik vind die 88W (champagne/gouden indices) wel mooi :ok_hand:t2: camo is bij mij gelijk af :sweat_smile: en die :point_down:t2:

Helemaal :+1:t2: wel benieuwd hoe die bracelet er in de praktijk uit ziet, middelste schakel lijkt érg breed

2 likes

En daardoor nog meer scratch magnet ben ik bang…

Meer kleur is altijd prima. Weet echter niet of ik de sub second geslaagd vind. Ik vind de tsuyosa juist cool door eenvoud, kleur en zeker ook prijsstelling. Een sub second zal het vast weer net wat duurder en minder eenvoudig maken.

ik laat ze bij mij voorbij gaan,
vindt persoonlijk dat ze het model aan het “uitmelken” zijn

1 like

Die nieuwe banden met die brede middenschakels zien er echt niet uit :face_with_peeking_eye:

Dit is toch verschrikkelijk…

3 likes

Ik moet het eerst eens om een pols zien… Maar ogenschijnlijk lijkt het wel aardig breed. Het uurwerk daarentegen is wel netjes!

Die NK5010 01H is wel een mooie variatie op het origineel. Persoonlijk vindt ik de subdial wat aan de kleine kant. Als ze die nou zoals bij NC0207-07A wat groter gemaakt hadden was er meer balans geweest.

8 likes

Die 88W gaat m wel worden denk ik. Enig idee wanneer ze in Nederland beschikbaar zijn?

2 likes

De onderste 2 (zonder cyclops) als het goed is per direct, maar die jij bedoelt + oranje (met cyclops) vanaf april 2024. Zelfde voor de small seconds versies

En gewoon in NL dus? Dat zou top zijn :+1:. Thanks voor de info!

1 like

Deze zou per direct beschikbaar zijn. Wat een mooie wijzerplaat en geen datum pukkel. Iemand deze al ergens beschikbaar gezien?

Groeten
Martin

5 likes

Live foto van deze nieuwe gevonden. Ziet er toch best goed uit! Maar ben vooral benieuwd naar blauw en de zalm kleur. Klein vleugje ervan :

8 likes

Mijn vriendin heeft de gele versie sinds vandaag.
Ik probeer de band in te korten, helaas geen beweging in de pinnen te krijgen.

Meer mensen hier last van gehad?