Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

15 likes

Op mijn platte 20,5/21 cm pols:



Ik ben zeker niet van de kleine horloges, maar een Tsuyosa staat prima op de grote pols.

12 likes

Haha, had…….
Flipperitus🙄
Ga binnenkort er weer een aanschaffen, waarschijnlijk de petrol

Klopt, nu even zonder Tsuyosa

14 likes

Ik had er nooit last van, maar toen ik dit een paar dagen terug zag kan ik het niet meer niét zien…

1 like

Vandaag de groene ‘camo’ Tsuyosa binnen. Ik vind de dial echt supermooi en dit is de enige waarbij ik het datumvenster zonder pukkel passend vind. Op de een of andere manier lijkt deze mij meer in verhouding ondanks waarschijnlijk 100% dezelfde afmetingen. Ik had hem alleen wat platter verwacht maar dat zal wel wennen zijn. De band afstellen is super gemakkelijk en ook qua fijnafstelling erg fijn.

17 likes

Ik zie deze op chrono24 wel terug.

Haha sorry :grimacing: heb je er één die ik nu voor je verpest heb? Of heb ik je genezen van de behoefte aan een horloge dat je eigenlijk (natuurlijk) helemaal niet nodig hebt?

13 likes

Haha! Nee, maar ik was altijd een beetje on the fence over zowel de kleur (Ice Blue) en de vergrootglaspuist.
Uiteindelijk heb ik een paar weken terug de blauwe verkocht, voordat ik de kans kreeg om de datumloep eraf te halen.

En eerlijk mis ik 'm niet echt, want de Mido Commander ii heeft de plek ingenomen als enigszins dressy maar ook sporty horloge met integrated bracelet.

De datumloep vond ik echt té storend, anders had ik de gele wel genomen. Maar zonder datumloep is dus ook geen optie, daar kwam ik achter dankzij jouw vergelijking.

Mooie vergelijking tussen de nieuwe small seconds en de normale. Zo jammer dat de bracelet zo opvallend is en een butterfly clasp heeft…

3 likes

Ik ben nog steeds blij met de groene Tsuyosa, met wat lume zichtbaar.

Hier kon mijn 4x zo dure Sinn een puntje aan zuigen…

Fijn weekend

8 likes

Tof!
Zat hier op te wachten. Siebel gaat hem ook krijgen, wel een knaller van een horloge als je hem met de bonnen actie kunt aanschaffen.


Ik weet nog niet echt wat ik hier van vind…eerst eens in het echt zien.

6 likes

Van mij had de band en vooral de sluiting niet anders gehoeven. Ik had graag het oranje wijzertje op de blauwe wijzerplaat gezien, dan had ik hem overwogen.

1 like


Lekker zomers tintje :ok_hand:

7 likes

14 likes

16 likes

13 likes