Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Gaaf. Oogt alleen wel vrij lomp op de fotos. En volgens mij met butterfly clasp toch? Zonder fijnverstelling.

Sinds vandaag mag ik ook meedoen hier, wat is hij tof zeg! :sunglasses:

23 likes

21 likes

19 likes

Vandaag binnen gekregen en de band meteen op maat gemaakt. Heerlijke horloge voor de komende lente en zomermaanden.

Nu nog even wachten op de lederen horlogeband.

10 likes

Met dank aan Siebel mijn zomerhorloge. Ip de achtergrond met ‘oude’ koude dagen horloge. En een banaan.

12 likes

Citizen Vietnam has announced three new Tsuyosa models in a Color Palette Collection. The NJ0151-53E has a black dial, the NJO151-53L a light blue dial, and the NJO151-53W has a multi-colored vertical stripe patterned dial. All models have the hour and minute markers colored to match a Pantone color wheel. The models have stainless steel cases measuring 40mm in diameter and 11.7 thick, they utilize the 8210 automatic calibre.

11 likes

Die zwarte is mooi!

1 like

Leuk, een Tsuyosa JPEG-artifact!

1 like

Is dat dezelfde kleur als midden op de foto?
Wel chique! Die camo rechts is niet helemaal my cup of tea.

6 likes

Ja. Allemaal de nieuwe zalm/brons:

8 likes

Die lichtblauwe gaat er prima in hoor. En net nu ik alle kleuren had uitgespeeld komen ze weer met nieuwe :rofl:

7 likes

Ik kon niet achterblijven…

18 likes

:fish:

18 likes

Ben ik de enige?

21 likes

Nee, ik vind het ook.

Prima dat ze de cyclops weglaten maar dan moet je wel het venster en de cijfers vergroten :man_shrugging:

2 likes

Ik heb ook zn Tsuyosa. Maar waar!? :rofl:

Ik heb geen moeite met het aflezen van de datum, maar klein is het venstertje wel inderdaad.

Ergens lijkt er bij citizen een printplaat kapot te zijn gegaan? :joy:

15 likes