Oogt meteen als een ander horloge zeg
Dank je. Ik vind over het algemeen een strap iets sportiever overkomen dan een bracelet. Groetjes, Robert:blush:
Das een hele mooie bandje in bijpassende kleur.
Waar komt die band vandaag
dat is de juiste volgorde
Gave band, is de stalen band er eenvoudig af te halen?
Ik heb vandaag mijn gele Tsuyosa binnengekregen… maar ik zal wel grote klauwen hebben . Stalen band past precies op de grotere stand van de clasp.
Is deze strap ook langer / meer ruimte?
Goud met groen is ook heel mooi Ben benieuwd of hij mooier is dan de goud/rode die ik nu heb
Goede combo👌🏻 Ga er ook eens naar zoeken
Ben ik trouwens de enige die elke keer loopt te kloten met de kroon? Merk dat ik hem dus amper optijd zet… Behalve dat zijn het tophorloges
Thanks, het was wel even pielen om de stalen band eraf te halen en de lederen band erop te zetten. Geduld in deze is een schone zaak. Ik zie nu dat deze aanbieder dezelfde band met een quick release aanbied. Zou dan zeker voor die laatste optie gaan. De band is zelf niet al te lang. Volgens mij kun je uit verschillende lengten kiezen. Groetjes, Robert
De bediening van de kroon is inderdaad wat wennen. Maar valt in het niet bij het geheel. Heerlijke zomerhorloge.
Ja ik laat elke keer mijn vriendin maar de kroon eruit trekken
Of stoppen met nagels bijten🤣
Waar heb je deze besteld?
hier zat vroeger de rode in,
ik heb ze laten wisselen met de groene,
deze bestond toen nog niet in deze uitvoering
Heeft iemand de roze in de aanbieding? Ik ga de tiffany van de hand doen denk ik.