Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

In de etalage de gouden variant in de handen gehad, prachtig diep rode kleur.

Wow. Heel mooi. Ziet er uit als kwaliteit.
Mooie kleur ook. :sunglasses:

1 like

Bandje is onderweg :smile:

1 like

Leuk, ben benieuwd naar je keuze! :+1:

Dankje! Zeker weten, mooi materiaal en heel netjes afgewerkt. :+1:

2 likes

Tijdje geleden door alle enthousiaste reacties hier ook een tsuyosa besteld.
Was aan het twijfelen tussen de blauwe wijzerplaat met structuur of het nieuwe type met kleine seconde in het grijs/zwart met lederen band.
Uiteindelijk onderstaande gekozen omdat ik graag de stalen band had.
Heb hem nu een aantal weken en vind het echt een prettig horloge met een fijne goed af te stellen band.
De kleur van de plaat en de indices bevallen me ook goed, kleuren compleet anders bij zon/daglicht dan bij kunstlicht. In het daglicht lijken de indices zilver waar bij kunstlicht het beige wat meer naar voren komt.

18 likes

De limited edition Pantone :star_struck:

20 likes

16 likes

Iemand soms een band of clasp gevonden met micro adjust die past? Merk dat ik het horloge net niet helemaal lekker passend krijg.

Het is zover: gister mijn Tsuyosa in het blauw besteld!

18 likes

Tiffany says hi.
Ik heb diverse horloges in alle prijsklassen, deze Tsuyosas dragen het fijnst.

11 likes

Helemaal mee eens, draagt heerlijk en ik heb hem nu een week of 3 maar merk dat ik hem eigenlijk steeds beter kan waarderen. Ik merk dat ik hem ook mooi blijf vinden als ik hem om heb, fijn formaat met de 40mm mooie band en niet te duur dus heerlijke dagelijkse horloge.

10 likes

10 likes

Eerder vandaag…

12 likes

11 likes

8 likes

Is iemand bekend met de Tsuyosa nj0159-86a? Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen. Ik vind hem er goed uit zien, zonder “pukkel”. En net iets ander dan de “normale” witte vanwege de blauwe wijzers en indices. Wat vinden jullie?

8 likes

ik heb de NJ0150-81A

5 likes

The salm / bronce NJ0159-86Z

10 likes

9 likes

Oja die zijn ook cool. Maar niemand bekend met de nj0159-86a? Of iemand die hem heeft?