Hij staat overigens in het blauw !
Ik heb misschien wel interesse
Even een vraagje van een newbee : zijn deze modellen ook met een leren/ rubberen band leverbaar? Of zijn er eventueel aftermarket alternatieven?
Hoe lopen de Tsuyosa’s bij jullie? Ik heb er meerdere en het lijkt nogal hit or miss. De een loopt een paar secondes per dag te snel, een ander meer dan 25.
De mijne loopt ongeveer -5s/d. Kan ik mee leven, aangezien ik na 2 dagen weer een ander horloge pak.
Ik vind vrouwenpolsen wel mooi hoor
Meer dan de pols zelfs
Ik heb toch maar even contact opgenomen met Citizen. 25s vonden zij ook te veel en het is binnen garantie gerepareerd. Loopt nu weer als een zonnetje!
Waarom is dat jammer? Voel je je niet mannelijk genoeg voor een vrouwenhorloge?
Ergens wel jammer, ben ervan overtuigd dat de 37mm beter draagt voor mij dan de 40mm.
Probleempje: De groene zit teveel in het vaarwater van mijn Ecodrive Citizen, de babyblauwe teveel in het vaarwater van mijn Seiko Presage en de roze?
Eigenlijk vind ik het niet eens lelijk, maar het is wel een erg specifieke kleur. Weet niet echt hoe ik die lekker kan combineren. Wel een top kleur voor de zomer.
Wat is daar dan precies jammer aan? Ik vond de PRX in 40 ook te groot. Ik heb hem ook in 35mm gekocht omdat die veel beter staat. Als je nog geen vrouw bent, hoef je er echt niet bang voor te zijn dat je vrouw wordt als je dat ding gaat dragen hoor.
Ik heb 15,5cm polsen, heeft niks met de grootte te maken, alleen de kleuren zijn voor mij nu even niet wat ik zoek. Alhoewel ik toch wel benieuwd ben hoe die roze smoelt in het echt.
Ik zou zeggen, zoek het horloge op en ga het passen. Ik zou niet dagelijks met een roze horloge lopen, maar af en toe zou ik het wel grappig vinden.