Zeker voor op een zomerdag zal het prima smoelen denk ik.
Dan pak je de grote jongens maat
Zijn er al kopieën op de markt of is dit echt goedkoop ?
Of gewoon überhaupt oplichting via zo’n dergelijk platform?
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn…
Lijkt me waarschijnlijker dan namaak. Elke scholier met een bijbaantje kan een Tsuyosa nieuw kopen, dus ik acht de kans klein dat ze hier namaak van produceren.
Zelfs van de CASIO F91W wordt namaak geproduceerd.
Tissot PRX idem inderdaad. Zowel quarts als automaat
Ik twijfel niet meer Dank je wel Ferdi dat je 'm aan mij hebt verkocht. Ik kan niet wachten om 'm te dragen om mijn vrouwenpols.
Er wordt zeker namaak van geproduceerd en verkocht want helaas ben ik er ingestonken. Ik dacht via eBay bij betrouwbare verkoper een ‘Dreamy Pink’ te hebben gekocht maar was een compleet andere roze dial, meer metallic en shiny, en kwam ook niet in de Pantone doos maar in een standaar Citizen zwarte doos. Worden ook verkocht voor prijzen rond de € 300,-.
Voor degenen die het willen weten, de verkoper op eBay handelt onder de naam ‘regevregev’ en staat als 98,6% postief aangeduid. Oh, en er staat in de advertentie dat het uit Hong Kong komt maar de verkoper zelf zit in Israël dus ik denk dat het meer een dropshipping constructie is.
Jep, dat is inderdaad de verkoper waar @R.en.M deze ook van had gekocht destijds (REGEV FINE WATCHES) zakelijke verkoper op Ebay.
Was ik maar eerder lid geworden van HF, dan had ik het misschien kunnen voorkomen. In ieder geval ben ik het nu dus hoop ik via dit platform mijn collectie uit te breiden.
Hoi allen,
Klopt helemaal ik heb de Citizen daar ook vandaan.
Idd een hoop gezeur, wel heb ik mijn Citizen nalaten kijken op echtheid (locale Citizen dealer) en gelukkig betreft het wel een Origineel .
Ik heb een klacht ingediend bij zowel Ebay en PayPal waar het financiële gedeelte geregeld is.
Ik raad het jou ook aan @SvR1975 om een klacht in te dienen over deze fantastische verkoper.
Ik ga idd. het horloge na laten kijken, dank je wel voor de tip @R.en.M.
Mocht de ‘nepperd’ dan toch origineel zijn dan zou ik niet weten welke Tsuyosa het is want ik geloof toch wel alle kleuren al te hebben gezien en op mijn verlanglijstje hebben staan
Heb ondertussen al 8 exemplaren bij elkaar gesprokkeld en het einde is nog niet in zicht
Ergens deze week ontvang ik de originele ‘Dreamy Pink’ en dan zal ik ze naast elkaar houden en fotootje maken voor het verschil.
Je gaat de goede kant op met al 8stuks
Het verschil is echter alleen de wijzerplaat verder identiek. Welke versie het dan wel is geen is idee.
Als je wat rond neust kom je wel uit op de Pink
(met de serienummers die vermeld staan)
Maar goed ik ben al lang blij wat voor serie het ook is dat het een Origineel exemplaar betreft.
Ik wens je succes met die van jou!
En nogmaals dien een klacht in, aangezien verkoper niet eerlijk is met zijn verkopen.
Maar als het een authentieke Citizen is, wat is er dan niet eerlijk?
Ik heb zojuist een klacht ingediend bij eBay en ik zal een case aanmaken bij PayPal hiervan en dan kijk ik wel hoe ver ik kom. Had mijn verlies al geïncasseerd dus als er iets positiefs uit komt dan heb ik weer geld voor de volgende
Labels die niet kloppen, verkeerde/andere foto’s, beloftes niet nakomen. Uiteindelijk moest ik hem de serienummers maar door geven zo dat hij die kon na bestellen bij Citizen
Met andere woorden hij doet wat hem goed uitkomt. Ik zou je erg veel screenshots kunnen sturen van wat er gezegt is door verkoper, maar dat zal ik achterwege laten.