Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

7 likes

6 likes

Na een aantal wrist shots gezien te hebben in deze draad ben ik opzoek gegaan naar een groene variant.
Via chrono24 zag ik dat er 1 verkocht werd in NL, even de gegevens van de verkoper opgezocht en bleek een juwelier te zijn.
Via de website (op mijn gsm) zag ik dat de groene en de gele out of stock waren.
Heb via de chat van chrono gevraagd of ik de groene niet gewoon via de website kon bestellen.
De vriendelijke eigenaar heeft hierop deze ochtend de groene versie online gezet en deze heb ik zo dus kunnen aankopen.

Ik heb verder geen linken met deze verkoper noch heb ik er baat bij dat ik dit deel.
Maar wie weet heeft de man nog een groene of gele liggen dieje via een mailtje of dergelijke kunnen bemachtigd worden.

Juwelier in kwestie: juwelierakremer

Dus er is een groene onderweg naar mij :partying_face:

2 likes

Nice, Gefeliciteerd !

En wat te eten? :love_you_gesture:t2:

nah, daar word je alleen maar dik van :slight_smile:

1 like

11 likes

Crosspost :white_check_mark: :four_leaf_clover:

9 likes

Lijkt wel zwart zo :joy:. Nog steeds erg blij mee. Toch wel besloten dat de SNXS79 er uit gaat als beater en er een tweede kleurtje NJ0150-81 voor in de plaats gaat komen.

5 likes

Hier is het snel gegaan! Gisterochtend besteld, deze middag op de stoep.

Al moet ik nog ff wennen aan de maat.
Had gezworen nooit meer een horloge +39mm te kopen.
Dus voor t zelfde geld zal hij even snel terug de deur uit zijn dan dat ie is binnengekomen

Anyway:

11 likes

39mm is toch wel de sweet spot. Staat je ook goed. Veel draagplezier !

4 likes

Hi, dank voor de tip!

Heb mijn groene net in t blauw gedeelte gezet.

2 likes

6 likes

5 likes

Gister :grimacing:.

11 likes

6 likes

En nu de belangrijkste vraag, welke game speel je? De nieuwe demo van Wo Long? :stuck_out_tongue:

Nee :grin: ik speel weer GoW om in de stemming te komen voor GoW Ragnarok.

1 like