Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Begrijpelijk! Wat zag die laatste trailer er fantastisch uit zeg

1 like

:ok_hand:

2 likes

Rustig hier… iemand die al van z’n gele af wil nu de herfst is begonnen?

7 likes

Ook nu de zomer voorbij is blijft ie shinen👍

5 likes

4 likes

Niet missen zou ik zeggen.
Ik heb ze zelfs voor 1000 Euro gezien…

1 like

6 likes

Er staat op Chrono trouwens een (ongedragen) Nederlandse witte te koop van particulier: € 539

Oh no. The hype is real? Gaan mensen dit er nu echt voor betalen?

Duimen heeft niet geholpen, hij heeft er geen voor me kunnen vinden. Las wel op een Europese webshop dat de witte, de two-tone en de camo dial wel verwacht worden… ik ben benieuwd :grin:

2 likes

Hoi :wave:

De NJ0150 staat bovenaan mijn wensenlijstje. Zeker weten de witte variant, zo onwijs clean!

Maar huidige prijs is bizar.

Mocht dat niet lukken wil ik voor blauw of groen gaan (heb al een zwarte Orient Kamasu). Geel vindt ik het gaafst maar weet niet of je die als dagelijks horloge kan zien. Denk dat dit met blauw beter gaat.

Zou echt tof zijn als de witte naar Europa komt.

1 like

Hou ons even op de hoogte :grin:. Scheelt weer meer dan list betalen :partying_face:. Toch wel fijn in deze tijden :sweat_smile:.

Dit ja. Die witte lijkt me ook erg lekker, de two-tone ook al had ik liever een andere kleur dial gehad. De groene ben ik erg content mee!

Ja als ik hem tegen kom deel ik dat hier zeker. Ben benieuwd of het er daadwerkelijk van komt!

1 like

De witte wordt sowieso niet leverbaar via de officiële kanalen in Europa.
Zelf importeren uit Azië (met importkosten) of iets premium betalen…

Ik ben er erg blij mee :star_struck:

6 likes

Waar heb je die info vandaan?

Je kan zoiezo niet verkeerd gaan met de witte.

5 likes

Mee eens! :star_struck:

7 likes

6 likes

Na dagenlang lekker gemaakt te zijn met foto’s van deze knaller kon ik natuurlijk niet achterblijven. Ik ben er zeer content mee, nadeel vind ik toch wel de kroon, deze is wat klein en daardoor lastig handelbaar. Vindt ook het verzetten van de datum niet heel soepel lopen, de datum verspringt en later hoor je pas het “klikje”, hebben andere mensen hier ervaring mee?

9 likes