Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

5 likes

Klopt, ken het probleem ja!

Mijn groene. Mocht iemand niet kunnen wennen aan zijn gele, jullie weten me te vinden😉

8 likes

Foto voor de sfeer.:wink:

9 likes

Gisteravond een blauwe gereserveerd, vanmiddag ophalen (als ie bevalt tenminste).

Hoe komt het dat juist de kleurtjes het zo goed doen, ook in dit draadje, en dat je zo weinig zwart of blauw ziet?

2 likes

Nog steeds erg blij mee. Maar zou de witte ook wel willen😃 die is erg mooi👌

4 likes

Als de witte hier rechtstreeks verkrijgbaar was geweest, had je die hier ook genoeg gezien denk ik.

2 likes

Ben benieuwd naar de foto’s, twijfel ook sterk aan de kleur. Geel is een knaller, maar of ik die overal kan dragen? Denk eerder blauw of groen… tsja, en eruit zou ik meteen doen.

1 like

En wit

Kan niet voor andere spreken maar ben zelf met name geïnteresseerd in de kleurtjes omdat het een betaalbare manier is om wast kleur aan de collectie toe te voegen. Heb al andere horloges met zwarte en blauwe wijzerplaten.

Vind die blauwe overigens wel echt heel tof hoor!

Ik vind het een kil, saai nietszeggend horloge. Nu is Citizen al vrij droog maar dit spant echt de kroon. Mag ik dat vinden? ja dat mag ik vinden. No offence :grin:

1 like

Vanzelfsprekend mag dat!

Ik ben het er uiteraard niet mee eens!
:star_struck:

7 likes

Trouwens op veel gebieden niets mis met de kwaliteit van Citizen, dit voorop, ze ontdoen op miraculeuze wijze hun horloges vaak van iedere persoonlijkheid, maar misschien is dit wel hun filosofie, ik heb het ze nooit gevraagd :grin: Maar dit geldt uiteraard voor veel modellen ook weer niet want zeg zelf wie bedenkt er zoiets als de Orca bijv. en zo zijn er wel meer voorbeelden van curieus design.

4 likes

Vroege avondwissel :white_check_mark:

11 likes

Hij ligt in de doos op de achterbank, zal hem eens even voorstellen hier als ik straks thuis ben :+1:t4:

1 like

De eerste indrukken zijn zeker erg positief, ik zal morgen wat betere foto’s maken in het daglicht

12 likes

:grin::grin::grin:

Als je niks leuks weet te zeggen zeg dan niks💪
Maar stiekem ben ik het met je eens. 🫣Alleen de gele spreekt me aan (is incoming en gewoon voor list). Dit zijn ook van die horloges waarbij ik niet begrijp dat er meer dan list voor betaald wordt (MoonSwatch idem dito). :scream:Geen limited editions, kun je hem nu niet voor list krijgen wacht dan een jaar zou ik zeggen :wink:

4 likes

Mannen, ik las ergens dat de band van deze horloges ‘matige kwaliteit’ waren. Maar is dat zo? Ze zien er naar mijn mening degelijk uit.

Dat kan ik tegenspreken.
Ik vind de band een luxueuze uitstraling hebben.
Mooi afgewerkt en stevig.

2 likes